شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیوه نامه فعالیت کارگروه های تخصصی از سال ۹۴ اجرایی می شود

سید احمد نشاطی فر با بیان این مطلب، افزود: بر اساس این شیوه نامه چهار کارگروه تخصصی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود. وی بیان کرد: این کارگروه های چهارگانه شامل کارگروه پیشگیری از وقوع جرم قاچاق کالا و ارز با مسئولیت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، کارگروه فرهنگی و تبلیغات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12451
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶

سید احمد نشاطی فر با بیان این مطلب، افزود: بر اساس این شیوه نامه چهار کارگروه تخصصی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود.

وی بیان کرد: این کارگروه های چهارگانه شامل کارگروه پیشگیری از وقوع جرم قاچاق کالا و ارز با مسئولیت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، کارگروه فرهنگی و تبلیغات با مسئولیت مدیرکل صدا و سیما یا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر سطح عرضه با مسئولیت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارگروه هماهنگی اطلاعات و عملیات با مسئولیت فرماندهی انتظامی استان است.

نشاطی فر اظهار کرد: هر یک از این چهار کارگروه شرح وظایف مشخصی دارند که بر مبنای آن در راستای مقابله با قاچاق کالا در استان اقدام می کنند.

وی، اظهار داشت : ارتقای سطح هماهنگی و تعاملات بین دستگاهی برای نیل به اهداف غایی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بهره گیری از ظرفیت کارشناسی موجود در دستگاه های استانی، تقویت توان پیشگیری و مقابله هوشمندانه با قاچاق با هم افزایی دستگاه های عضو کمیسیون و اجرای وظایفی که از طرف کمیسیون استان به کمیته ها برخی از اهداف ایجاد کارگروه های استانی است.

محمدیان -۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi