جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دوشنبه آخر سال با مرحوم آرش دشتی

هنرمندان گچساران دوشنبه آخر سال مهمان هنرمند فقید مرحوم آرش دشتی بودند و با نثار گل یاد و خاطره این هنرمند را گرامی داشتند. در این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیر حسین نوروزی و آقای دشتی رئیس دفتر نماینده مردم گچساران و باشت دکتر تاجگردون و بازیگر عرصه تلوزیون و سینما مسعود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12388
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶

کرونا :

دوشنبه آخر سال با مرحوم آرش دشتی

هنرمندان گچساران دوشنبه آخر سال مهمان هنرمند فقید مرحوم آرش دشتی بودند و با نثار گل یاد و خاطره این هنرمند را گرامی داشتند.

در این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیر حسین نوروزی و آقای دشتی رئیس دفتر نماینده مردم گچساران و باشت دکتر تاجگردون و بازیگر عرصه تلوزیون و سینما مسعود شریف حضور داشتند.

 

به گفته خودش :متولد ۹ آبان بودم ِ متولد یک صبح سرد پاییز …اهل جنوب …جای که هیچ جا نیست !

آرش دشتی متولد ۹ آبان‌ماه سال ۱۳۵۵ از بازیگران جوان و مستعد استان کهکیلویه و بویراحمد بود که فعالیت خود را از اواسط دهه ۷۰ با بازی در نمایش “سرود دوباره کلات” آغاز کرد. وی در نمایش‌های مختلفی همچون “حنابندون”، “سرودی برای طلا” و “گامووه” به ایفای نقش پرداخت.

عکاس : هنرمند گرامی سعید احمدی

 

زنده‌یاد دشتی جوایز متعددی نظیر بازیگری اول جشنواره تئاتر منطقه و استان و بازیگری دوم جشنواره تئاتر ماه را در کارنامه کاری خود داشت. این بازیگر جوان تئاتر چندین‌بار با نمایش‌های مختلف در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به ایفای نقش پرداخت و در اجرای عمومی نمایش “خرگوش سفید با چشمان قرمز” در خانه نمایش به صحنه رفت.

مراسم تشییع زنده‌یاد آرش دشتی با حضور هنرمندان تئاتر استان برگزار شد و پیکر این هنرمند فقید در روستای سراب‌ننیز به خاک سپرده شد.

 

عکاس : هنرمند گرامی سعید احمدی

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi