جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش صادرات نفت خام آمریکا

اداره آمار آمریکا از افزایش صادرات نفت خام این کشور در ماه ژانویه سال ٢٠١۵ نسبت به ماه پیش از آن (دسامبر سال ٢٠١۴) خبر داد.به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، داده های اداره آمار آمریکا نشان می دهد که صادرات نفت خام آمریکا در ماه ژانویه امسال به ۴٩١ هزار بشکه در روز رسیده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12019
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۳۲
اداره آمار آمریکا از افزایش صادرات نفت خام این کشور در ماه ژانویه سال ٢٠١۵ نسبت به ماه پیش از آن (دسامبر سال ٢٠١۴) خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، داده های اداره آمار آمریکا نشان می دهد که صادرات نفت خام آمریکا در ماه ژانویه امسال به ۴٩١ هزار بشکه در روز رسیده که بخش عمده آن به مقصد کانادا بوده است.

صادرات روزانه نفت آمریکا در ماه ژانویه گذشته حدود ۴٩ هزار بشکه بیشتر از ۴۴٢ هزار بشکه در روز نفت صادرشده در ماه دسامبر سال ٢٠١۴ بوده است.
بنابرآمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا (یی آی ای)، حجم ترانزیت نفت به کانادا در ماه ژانویه به رقم بی سابقه ای در این ماه رسیده است.

آمارهای تجارت خارجی اداره آمار آمریکا چند هفته زودتر از ارقام تجاری اداره اطلاعات انرژی آمریکا منتشر می‌شود؛ داده‌های اداره اطلاعات انرژی آمریکا درباره صادرات نفت در ماه ژانویه که براساس گزارش اداره آمار این کشور به دست می آید، پایان ماه مارس اعلام می‌شود.
صادرات روزانه نفت آمریکا به کانادا از ۴٠٠ هزار و ۶٩٠ بشکه در ماه دسامبر سال ٢٠١۴ به ۴٩١ هزار و ٢۴۴ بشکه در ماه ژانویه سال ٢٠١۵ افزایش یافته است.

بر اساس قانونی که در دهه ١٩٧٠ میلادی تصویب شد، صادرات نفت آمریکا ممنوع شده است اما صادرات نفت تولیدی این کشور به کانادا در سطح گسترده‌ای ادامه دارد. همچنین این قانون، صادرات مجدد نفت خارجی را از این کشور مجاز می‌داند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi