یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

عبد الرحیم رحیمی:گچساران ما به عنوان بام نفتی استان مشهور بوده است

صبح امروز جلسه بررسی زیرساختها،مشکلات و بررسی پروژه های عمرانی شهرستان گچساران جهت هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کارشناسان اعزامی از دفتر ریاست جمهوری ،معاون عمرانی استانداری،فرماندار گچساران و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرائی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ضمن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11954
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

کرونا :

عبد الرحیم رحیمی:گچساران ما به عنوان بام نفتی استان مشهور بوده است

صبح امروز جلسه بررسی زیرساختها،مشکلات و بررسی پروژه های عمرانی شهرستان گچساران جهت هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کارشناسان اعزامی از دفتر ریاست جمهوری ،معاون عمرانی استانداری،فرماندار گچساران و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرائی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ضمن خوش آمدگوئی به حاضرین در جلسه  اظهار داشت: سفر کارشناسان نهاد ریاست جمهوری به استانها و شهرستانها جهت بررسی مشکلات و برنامه ریزی در خصوص مرتفع کردن آنها در سفر ریاست جمهوری یکی از کارهای ارزنده  و امیدوار کننده  دولت تدبیر و امید می باشد.
فرماندار گچساران با بیان گزارش مختصری از سیمای شهرستان گچساران اظهار داشت :شهرستان ما به عنوان بام نفتی استان مشهور بوده است که در بسیاری از زمینه ها  از نظر امکانات در وضعیت خوبی قرار ندارد.
رحیمی با اشاره به جاده کمربندی شهرستان گچساران که بمنظور کاهش بار ترافیکی این شهرستان که دارای جاده های ترانزیتی می باشد اظهار داشت:این جاده کمربندی از ۱۳ سال پیش عملیات اجرائی آن آغاز شده است که هنوز به اتمام نرسیده است و نیاز مند تخصیص اعتباراتی می باشد.
وی تصریح کرد شهرستان ما با وجود پتانسیلهای فراوان در زمینه های مختلف بویژه فرهنگی و ورزشی فاقد سینما و مجتمع ورزشی بوده که برای انجام مسابقات خود باید ناچاراً دست به دامن شرکت نفت جهت استفاده از امکانات آنها شد.
فرماندار گچساران گفت در بخش کشاورزی نیز با توجه به اینکه شغل اغلب مردم روستناهای ما کشاورزی و دامپروری می باشد و با وجود سد کوثر در کنار زمینهای کشاورزی آنها متاسفانه اختصاص خیلی کمی از آب این سد با پیگیریهای دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شهرستان گچساران  مقداری از این آب به شهرستان اختصاص داده شده است .
رحیمی از مسئولین خواستند تا با نگاه ویژه ای به شهرستان گچساران  و وجود بافت فرسوده شهری که علاوه بر فرسوده بودن در شیب قرار گرفته و در مواقع زلزله و حوادث غیر مترقبه آوار قسمتهای فرسوده به سایر اماکن نیز خسارت وارد خواهد کرد و نیازمند پیگیری ویژه می باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران طی سخنانی پتانسیلها و قابلیتهای شهرستان گچساران را برای وجود کارخانجات بر شمرد و افزود:وجود منابع و معادن غنی  از جمله معادن گچ در گچساران می تواند به عنوان شاخص این شهرستان در  ایجاد کارخانجات در سطح شهرستان باشد که از این رهاورد تعدادی از جوانان بیکار شهرستان نیز مشغول کار خواهند شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi