یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم مشتاق به حس کردن کاهش تورم هستند

جعفرزاده ایمن آبادی: مردم مشتاق به حس کردن کاهش تورم هستند عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم مشتاق به حس کردن کاهش تورم هستند، گفت: مشکل مردم وجود رکود بوده و به همین دلیل هم کاهش تورم را حس نمی کنند، لذا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11934
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶


جعفرزاده ایمن آبادی:


مردم مشتاق به حس کردن کاهش تورم هستند


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم مشتاق به حس کردن کاهش تورم هستند، گفت: مشکل مردم وجود رکود بوده و به همین دلیل هم کاهش تورم را حس نمی کنند، لذا بهتر است که دولت تدبیر و امید در راستای خروج از رکود تدابیر ویژه ای را بی اندیشد.


مردم مشتاق به حس کردن کاهش تورم هستند 3

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص عملکرد دولت در کاهش تورم، گفت: شکی نیست که تورم تا حدی کاهش یافته، اما تا زمانی که مشکل رکود حل نشده باشد کاهش تورم برای مردم ملموس نخواهد بود.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم همواره مشتاقند که میزان کاهش تورم را بر سفره خود ببینند و سفره آنها با کاهش تورم پربار نمی شود، بلکه خروج از رکود باعث خرسندی آنها خواهد شد.


این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: درخواست بنده از دولت یازدهم این است که به جای اعلام آمار و ارقام، به فکر راهکاری برای خروج از رکود باشد، چراکه مردم امیدوار به بهبود وضعیت هستند.


به گفته این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، اکنون و در ایام پایانی سال، شاهد تعطیلی بازار هستیم و دلیل این موضوع، حاکم بودن رکود بر فضای اقتصاد کشور است.


وی با بیان اینکه نرخ ها اکنون در بازار ثابت هستند، عنوان کرد: دلیل کاهش تقاضا، پایین آمدن قدرت خرید مردم است و تا زمانی که رکود وجود داشته باشد مردم کاهش تورم را حس نخواهند کرد.

چهره پایتخت معنوی ایران با ضعف نظارت مخدوش شده است/مدعی العموم ورود کند
دنبال کنید


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل مردم وجود رکود بوده و به همین دلیل هم کاهش تورم را حس نمی کنند، لذا بهتر است که دولت تدبیر و امید در راستای خروج از رکود تدابیر ویژه ای را بی اندیشد./


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi