چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات جلسه کمیسیون عمران با مسئدولان هواپیمایی کشور/ تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی پروازها

مهدی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره جلسه امروز سه شنبه (۱۲ اسفندماه) کمیسیون عمران مجلس، گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور مسئولان صنعت هواپیمایی کشور اعم از رئیس هواپیمایی و مدیران عامل شرکت های هواپیمایی برگزار و یک گزارش عملکردی در مورد نحوه عملکرد آنها ارایه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11931
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۴:۲۶


مهدی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره جلسه امروز سه شنبه (۱۲ اسفندماه) کمیسیون عمران مجلس، گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور مسئولان صنعت هواپیمایی کشور اعم از رئیس هواپیمایی و مدیران عامل شرکت های هواپیمایی برگزار و یک گزارش عملکردی در مورد نحوه عملکرد آنها ارایه شد.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به نگرانی هایی که برای سرویس دهی مناسب به مردم درایام پایانی سال و همچنین سال جدید وجود داشت گزارش مذکور از سوی مسئولان صنعت هوایی کشور ارایه شد و کمیسیون عمران نیز در قالب بحث ایمنی خدمات تذکراتی به آنها داد.


این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت توجه به بحث ایمنی خدمات هواپیمایی در کشور، تصریح کرد: در این خصوص کمیسیون عمران اعلام کرد که هیچ اغماضی پذیرفته شده نیست و تاکید شد که پایداری صنعت هوایی در پایداری ایمنی است.


وی یادآور شد: همچنین مسئولان صنعت هواپیمایی کشور مسایل و مشکلات خود را در این بخش مطرح کردند و پیشنهادات و انتظارات نیز در نشست مذکور ارایه شد از سویی دیگر نحوه خدمات به مسافران، فروش بلیط و پیشگیری از تاخیرهای احتمالی پروازها نیز در جلسه مطرح شد.


رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: امید است در روزهای پایانی سال جاری، سفرهای ایمن و مناسبی داشته باشیم و شرکت های هواپیمایی بتوانند تمهیدات لازم را برای خدمات مناسب به هموطنانمان فراهم کنند./


پایان پیام

گزارش تصویری/ بدرقه رسمی علاءالدین بروجردی از رئیس مجلس سوریه
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi