پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دستور العمل اصلاح فرایندها و روش های انجام کار در دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

مجید محنایی با بیان این مطلب اظهار داشت: دستور العمل اصلاح فرایندها و روشهای انجام کار در دستگاه های اجرایی و استانداری ها با اهدافی نظیر افزایش رضایت شهروندان، مراجعان، کارمندان و سایر دستگاههای اجرائی ذینفع ابلاغ شده است. وی افزود: افزایش کارایی دستگاه و کاهش هزینه ها، افزایش شفافیت، سرعت، دقت، صحت و کیفیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11909
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

مجید محنایی با بیان این مطلب اظهار داشت: دستور العمل اصلاح فرایندها و روشهای انجام کار در دستگاه های اجرایی و استانداری ها با اهدافی نظیر افزایش رضایت شهروندان، مراجعان، کارمندان و سایر دستگاههای اجرائی ذینفع ابلاغ شده است.

وی افزود: افزایش کارایی دستگاه و کاهش هزینه ها، افزایش شفافیت، سرعت، دقت، صحت و کیفیت اجرای فرایندها و همچنین قابلیت مدیریت فرایندها از دیگر اهداف این دستور العمل است.

محنایی، گفت: در همین راستا دستگاه های اجرایی موظف هستند فرایندهای مورد عمل و روش های انجام کار خود را حداکثر هر سه سال یک بار مورد بازبینی و اصلاح قرار دهند.

وی، تشکیل تیم بهبود با حضور گروهی از کارشناسان، مدیران و صاحب نظران متخصص و مجرب در این راستا را لازم دانست و افزود: این تیم در جستجوی فرصت ها و اجرای طرح هایی به منظور بهبود فرآیندها در هر یک از دستگاه های اجرایی تشکیل می شود.

محمدیان-۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi