سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بومی گرایی در والیبال نشسته را یکی از اولویت ها می دانیم

این دیدار که شامگاه پنج شنبه در سالن والیبال نشسته مجموعه ورزشی آزادی نفت و گاز گچساران برگزارشد با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. تیم والیبال نشسته نفت و گاز گچساران که در این فصل از مسابقات با انگیزه  و آمادگی بیشتر در میدان حاضر شده است با این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11822
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

کرونا :

بومی گرایی در والیبال نشسته را یکی از اولویت ها می دانیم

این دیدار که شامگاه پنج شنبه در سالن والیبال نشسته مجموعه ورزشی آزادی نفت و گاز گچساران برگزارشد با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

تیم والیبال نشسته نفت و گاز گچساران که در این فصل از مسابقات با انگیزه  و آمادگی بیشتر در میدان حاضر شده است با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد.

سرپرست تیم والیبال نشسته نفت و گاز گچساران در این خصوص اظهارداشت: از ابتدای فصل با برنامه ریزی که انجام شد با وجود بودجه محدودی که در اختیار داشتیم توانستیم نتایج قابل قبول تری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

هومان صالحی افزود: هدف باشگاه نفت و گاز گچساران اهمیت دادن به قشر جانباز و معلول و حمایت از این ورزشکاران در سطح باشگاهی است که تاکنون نیز با همه مشکلات مالی حمایت خوبی از سوی باشگاه صورت گرفته است.

صالحی توجه به استعدادهای بومی در رشته والیبال نشسته را یکی از اولویت ها باشگاه نفت و گاز گچساران در این رشته عنوان کرد و افزود: شاخصه ها و ملاک انتخاب بازیکنان با اولویت نیروهای بومی بوده و جذب چند بازیکن تقویتی تنها برای بالابردن سطح تیم و سایر بازیکنان صورت گرفته است.

وی همچنین هزینه کردن در ورزش را سرمایه گذاری بلندمدت برای رشد و پرورش استعدادهای ورزشکاران عنوان کرد.

سرپرست تیم والیبال نشسته نفت و گاز گچساران افزود: آخرین بازی این تیم روز جمعه ۲۲ اسفند مقابل ذوب آهن اصفهان در این شهر برگزار می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi