چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عنایی گفت : کمیته های اصلی ایام نوروز مشخص شد

عنایی رییس میراث فرهنگی دوکنبدان در گفتگویی با کرونا گفت: امروز در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان گچساران کمیته های اصلی برای این ایام مشخص شد. وی با اشاره به کمیته های نوروزی افزود: کمیته بهداشت و درمان ، کمیته خدمات ، کمیته حمل و نقل و پایانه ها ، کمیته اسکان ، کمیته تبلیغات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11649
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

کرونا :

عنایی گفت : کمیته های اصلی ایام نوروز مشخص شد

عنایی رییس میراث فرهنگی دوکنبدان در گفتگویی با کرونا گفت: امروز در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان گچساران کمیته های اصلی برای این ایام مشخص شد.
وی با اشاره به کمیته های نوروزی افزود: کمیته بهداشت و درمان ، کمیته خدمات ، کمیته حمل و نقل و پایانه ها ، کمیته اسکان ، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و آمار ، کمیته ارزشیابی و عملکرد ، کمیته فرهنگی و هنری و کمیته خدمات امداد و نجات از کمیته های خدمات نوروزی هستند.
وی گفت : وظایف و اهداف همه کمیته ها مشخص شده است و در این جلسه مقرر گردید کمیته ها بصورت جداگانه با اعضاء خود جلساتی برگزار کنند و کارهای مربوط به ایام عید را مشخص و صورتجلسه به اداره میراث فرهنگی که دبیر ستاد میباشد ظرف مدت یک هفته ارسال نمایند.
عنایی در ادامه گفت : مقرر شد جلسه بعدی ستاد خدمات نوروزی به میزبانی اداره اوقاف در حرم مطهر بی بی حکیمه ( س) در هفته آینده برگزار گردد.

 

عنایی عنوان کرد : مسءولیت آمارهای مسافران نوروزی با اداره میراث فرهنگی میباشد و تمامی دستگاههای زیر ربط کا در اسکان مسافران نوروزی همکاری مینمایند باید آمار روزانه را تحویل این اداره دهند تا بعد از جمع آوری به فرمانداری ارایه شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi