پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش برای بازگشایی نماد پالایشگاه ها

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: شرکتهای پالایشی قرار است پس از دریافت اطلاعات قیمت نفت خام، محاسبه ها را انجام دهند و EPS خود را اعلام کنند تا نسبت به بازگشایی نماد آنها اقدام شود. به گزارش شانا، محمد رضا عربی، معاون نظارت بر بورسها و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11639
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: شرکتهای پالایشی قرار است پس از دریافت اطلاعات قیمت نفت خام، محاسبه ها را انجام دهند و EPS خود را اعلام کنند تا نسبت به بازگشایی نماد آنها اقدام شود.

به گزارش شانا، محمد رضا عربی، معاون نظارت بر بورسها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، درباره بازگشایی نماد پالایشگاه ها اظهار کرد: بر اساس مصوبه اخیر در حاشیه جلسه با مدیران شرکتهای پالایشی مقرر شد که این شرکتها پس از دریافت اطلاعات قیمت نفت خام، محاسبات را انجام دهند و EPS خود را اعلام کنند تا نسبت به بازگشایی نماد آنها اقدام شود.

وی افزود: سازمان بورس در تلاش برای بازگشایی نماد این شرکت ها تا پایان سال است و امیدواریم با همکاری شرکت پالایش و پخش در ارسال اطلاعیه قیمت ها، شاهد بازگشت این نمادها به بازار باشیم.

عربی در باره طرح خرید نفت خام شرکت های پالایشی از بورس انرژی عنوان داشت: خرید نفت خام از بورس انرژی به صورت یک طرح پیشنهادی مطرح است و اگر وزارت نفت و ارکان دیگر عرضه نفت خام در بورس انرژی را تأیید کنند، به تناسب به شرکتهای پالایشی نیز تخفیف ارائه می شود اما هنوز درصد این تخفیف و تصمیم گیری نهایی در این خصوص قطعی نیست.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi