جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عبور موقت مجلس از بند الحاقی تأمین منابع مالی نفت

مجلس به‌طور موقت از بند الحاقی ٢، که ناظر بر استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی نفت بود، عبور کرد. به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه ۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ١٣٩۴ و تعدادی از موارد ارجاعی این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11638
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

مجلس به‌طور موقت از بند الحاقی ٢، که ناظر بر استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی نفت بود، عبور کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه ۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ١٣٩۴ و تعدادی از موارد ارجاعی این لایحه به تلفیق، بند الحاقی که به برداشت از صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی نفت اشاره داشت را مراعا گذاشتند.

کمیسیون تلفیق ۴,٨ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در میدانهای مشترک در نظر گرفت که در قالب بند الحاقی ٢ امروز مطرح شد و به دلیل وجود ابهام مراعا گذاشته شد.

اسماعیل جلیلی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه، پیشتر در این باره گفته بود: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، به صندوق توسعه ملی اجازه داده می‌شود مبلغ ۴,٨ میلیارد دلار در پروژه‌های پارس جنوبی و میدانهای مشترک نفت و گاز سپرده گذاری کند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi