چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

موضوع کوچک سازی دولت را پیگیری می کنیم

نماینده مردم «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون» در مجلس دوازدهم گفت: متاسفانه درصد قابل توجهی از بودجه در امور جاری هزینه می‌شود که باید در این بخش سیاست‌های تعدیلی را مبنای کار قرار دهیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111278
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

کرونا :

موضوع کوچک سازی دولت را پیگیری می کنیم
محمد امیر

محمد امیر در گفتگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم اظهار کرد: به واقع آغاز مجلس دوازدهم در روزهای گذشته، آغاز خوبی بود.

نماینده مردم «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون» تاکید کرد: ما در چند روز سپری شده از مجلس دوازدهم جلساتی را با وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو برگزار کردیم.

امیر با اشاره به مذاکرات فی مابین مجلس با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در این جلسه نقطه نظرات نمایندگان در رابطه با پول گندمکاران ، حقابه کشاورزان و همچنین موضوعات مربوط به تامین کود و سموم کشاورزی مطرح شد که احساس می‌کنم نتایج خوبی از قبل این جلسات در آینده حاصل خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین در جلسه با وزیر نیرو مباحثی درباره شروع پیک مصرف انرژی برق انجام شد تا بر اساس تدابیر صورت گرفته از سوی این وزارتخانه،چراغ منازل خاموش نشده و همچنین چرخ صنعت بچرخد، البته این مسئله مدیریت مناسبی را طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه در رابطه با مباحث مربوط به وزارت نیرو در جلسات فوق انتقاداتی صورت گرفت تاکید کرد: با توجه به ظرفیت آبی کشور که در سال ۱۴۰۳ ظرفیت خوبی خواهد بود بنابراین این مسئله هم برای کشاورزی و هم برای بخش نیرو امید بخش است تا از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

امیر در ادامه در ارزیابی خود از بودجه سال ۱۴۰۳ گفت:منابع بودجه عمرانی و فرهنگی در بودجه سال ۱۴۰۳ منابع خوبی است. با توجه به مصوبات برنامه هفتم توسعه که نگاهی به موضوعات فرهنگی، عمرانی دارد لذا در این شرایط بودجه مناسبی تدوین و به تصویب رسیده است.

فعال شدن پروژه محور میامی_بجنورد در چهار قطعه با پیمانکار
دنبال کنید

وی با بیان اینکه متاسفانه بخش قابل توجهی از بودجه در امور جاری هزینه می‌شود تاکید کرد: باید در این بخش سیاست‌های تعدیلی را مبنای کار قرار دهیم؛ همچنین مباحث مربوط به کوچک سازی دولت حتماً در مجلس دوازدهم مورد پیگیری قرار خواهد گرفت تا به جای رفتن منابع بودجه به سمت امور جاری این منابع به سمت امور عمرانی سوق داده شود. بنده معتقدم این مجلس مجلس موفقی خواهد بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi