دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیل‌زدگان پلدختر همچنان در انتظار جبران خساراتشان هستند

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، ضمن تشریح عمق خسارات ناشی از وقوع سیل که به این منطقه وارد شده بود از بی‌توجهی مسئولان مربوطه و عدم تحقق وعده‌های دولت برای جبران خسارات سیل‌زدگان انتقاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106935
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

کرونا :

سیل‌زدگان پلدختر همچنان در انتظار جبران خساراتشان هستند

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در انتقاد به عدم توجه مسئولان مربوطه به جبران خسارات ناشی از وقوع سیل در حوزه انتخابیه‌اش که بعد از پیگیری‌های مستمر هنوز به طور کامل انجام نشده است، گفت: پروژه بازسازی جاده اصلی پلدختر-خرم‌ آباد که بر اثر وقوع سیل تخریب شده بود برغم پیگیری‌های زیادی که داشتیم در نهایت تنها با پرداخت ۳۰۰میلیارد تومان از محل تهاتر نفت و ۳۳۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ و استقراض از بانک‌ها تامین اعتبار شد اما متاسفانه به دلیل حجم بالای تخریب این جاده نیازاست بیش از هزار میلیارد دیگر به این پروژه تزریق شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این بی‌توجهی در شرایطی وجود دارد که در سفر دوم آقای رییس جمهور به این منطقه قول داده شد که نقصان این پروژه را جبران کنند بنابراین انتظار داریم دولت عنایت ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

وی تصریح کرد: پروژه راه‌آهن خرم آباد-معمولان-پلدختر-اندیشمک که اقدامات لازم برای اجرای آن انجام شده و به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپرده شده است، انتظار داریم هر چه سریعتر عملیاتی شود چراکه تاثیر بسزایی در اشتغالزایی این منطقه داشته و به عنوان زیرساخت مهم توسعه شهرستان حائز اهمیت است بنابراین تسریع روند اجرای این پروژه باعث امیدواری مردم و جوانان این منطقه خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: استمهال وام‌های سیل‌زدگان که برای تامین مسکن و اشتغال دریافت کرده بودند از دیگر مشکلات مردم این منطقه بوده که شخص آقای رییس جمهور در سفر به این منطقه تاکید کردند این حق مردم است و باید ادا شود اما متاسفانه بعد از گذشت بیش از یکسال هنوز این حق ادا نشده است.

رئیسی: قم شهر بصیرت آفرینی است/ برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: عدم جبران خسارات ناشی از وقوع سیل به زمین‌های کشاورزی این منطقه از دیگر مشکلاتی است که هنوز رفع نشده است و انتظار داریم دولت به این موضوع نیز عنایت ویژه‌ای داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi