جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

از شرکتها و اشخاص حقوقی برای شرکت در جشنواره علم تا عمل دعوت به عمل می آید

مجید محنایی، با بیان اینکه پنجمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل سال ۱۳۹۳ از تاریخ سوم تا هفتم اسفند ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران، برگزار می گردد، اظهار داشت: هدف اصلی این دوره از نمایشگاه و جشنواره به تصویر کشیدن توان استانهای مختلف در اقتصاد دانش بنیان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10620
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰

مجید محنایی، با بیان اینکه پنجمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل سال ۱۳۹۳ از تاریخ سوم تا هفتم اسفند ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران، برگزار می گردد، اظهار داشت: هدف اصلی این دوره از نمایشگاه و جشنواره به تصویر کشیدن توان استانهای مختلف در اقتصاد دانش بنیان است.

 

وی، افزود: در همین راستا نمایشگاه و جشنواره علم تا عمل در سه سطح شرکت کنندگان در نمایشگاه، برگزیدگان استانی و برگزیدگان ملی برگزار می شود.

 

وی، گفت:از شرکت ها و اشخاص حقوقی استان اعم از خصوصی و تعاونی که در مرحله ای از تجاری سازی طرح خود که تولید داشته و تولید آن را به فروش رسانده باشد، جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می آید.

 

محنایی، خاطر نشان کرد: دبیرخانه استانی جشنواره از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری، نماینده دانشگاه یاسوج، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان، مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری استان، رئیس بنیاد نخبگان استان، نماینده شرکت شهرک های صنعتی استان، نمایندگان صاحب نظر از بخش خصوصی و … تشکیل شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، افزود: دبیرخانه، از میان شرکت کنندگان، حداکثر ۲۰ شرکت برتر را به عنوان برگزیدگان استانی به ترتیب اولویت انتخاب و تا دهم بهمن ماه به دبیرخانه مرکزی جشنواره معرفی می نماید.

 

محنایی،در توضیح گفت: از میان این ۲۰ شرکت، پنج شرکت با حداقل فروش سالانه حدود چهار میلیارد ریال به ترتیب اولویت به عنوان برگزیدگان استانی از طرف استانداری به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می شوند و نهایتا سه شرکت اول سر لیست استان در بخش مسابقه انتخاب برگزیدگان ملی و بر اساس ارزیابی فنی و اقتصادی، توسط کارگروهی ملی متشکل از خبرگان از سراسر کشور و به صورت متمرکز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

کمیته صلیب سرخ جایگاه ممتازی در ارائه خدمات به نیازمندان در نقاط مختلف جهان دارد
دنبال کنید

وی، با بیان اینکه دبیرخانه استانی جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل در جهاد دانشگاهی استان مستقر است، تأکید کرد: علاقه مندان می توانند جهت آگاهی بیشتر با شماره تلفن های همراه و ثابت ۰۹۱۷۷۴۱۱۷۱۵ و ۰۷۴۳۳۲۳۶۴۱۲ تماس حاصل نمایند.

 

محمدیان-۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi