اﺯ ﺳﺎﻝ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻭﺍﻧﺖ ﭘﯿﮑﺎﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭﯼ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ
ﺭﺋﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺿﻤﻦ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺤﯿﻂ ﺯﯾﺴﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻋﻼﻡ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﯾﻮﺭﻭ ۵ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺍﺯ ﻫﻢﺍﮐﻨﻮﻥ ﮔﻔﺖ: ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻭﺍﻧﺖ ﭘﯿﮑﺎﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭﯼ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﻮﺯﻩ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺍﺳﮑﻨﺪﺭ ﻣﻮﻣﻨﯽ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﯾﺸﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻣﺤﯿﻂ ﺯﯾﺴﺖ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ۲۹
کرونا :
ﺭﺋﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺿﻤﻦ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺑﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺤﯿﻂ ﺯﯾﺴﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻋﻼﻡ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﯾﻮﺭﻭ ۵ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺍﺯ ﻫﻢﺍﮐﻨﻮﻥ ﮔﻔﺖ: ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻭﺍﻧﺖ ﭘﯿﮑﺎﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭﯼ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﻮﺯﻩ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺍﺳﮑﻨﺪﺭ ﻣﻮﻣﻨﯽ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﯾﺸﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻣﺤﯿﻂ ﺯﯾﺴﺖ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ۲۹ ﺩﯼ ﻣﺎﻩ ﺭﻭﺯ ﻣﻠﯽ ﻫﻮﺍﯼ ﭘﺎﮎ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺷﺪ، ﺍﻇﻬﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ: ﻣﻨﺸﺎ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ، ﺳﻮﺧﺖ ﻭ ﺧﻮﺩﻭﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺩﺭﺟﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺮﺩﻥ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻍ ﻣﻨﺸﺎ ﺁﻥ ﺑﺮﻭﯾﻢ.
ﺭﺋﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺍﻓﺰﻭﺩ: ﺑﺤﺚ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﺧﺼﻮﺹ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ ﻣﻮﺗﻮﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﺮ ﺳﺎﻝ ﺷﺎﻫﺪ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﻓﺰﺍﯾﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻔﺮ ﻭ ﺧﺮﯾﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻫﺴﺘﯿﻢ.
ﻭﯼ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۰ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﮐﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎ ۴ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۵ ﺍﯾﻦ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺑﻪ ۷ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺳﯿﺪ.
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﻣﻮﻣﻨﯽ ﺑﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻢ ﺍﮐﻨﻮﻥ ۱۷٫۵ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺗﺮﺩﺩ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺩﺍﺷﺖ: ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺩﻫﻪ ۹۰ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻪ ۳۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺗﺮﺩﺩ ﮐﻨﺪ.
ﺭﺋﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﺮﺍﻧﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: ﺑﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺎﺱ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺧﺴﺎﺭﺍﺕ ﻧﺎﺷﯽ ﺍﺯ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ ﻫﻮﺍ ﺑﻪ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﺑﺎ ﺁﻻﯾﻨﺪﮔﯽ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﻻﯾﻨﺪﮔﯽ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﮐﻨﯿﻢ.
ﻭﯼ ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺭﺍﻩﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺟﺎﻣﻊ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻓﻨﯽ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: ﻣﺸﮑﻼﺕ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻓﻨﯽ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭﯾﯽ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻓﻨﯽ ﻣﺠﻮﺯ ﺍﺧﺬ ﻧﮑﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﯾﮏ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻓﻨﯽ ﺩﺭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥﻫﺎ ﻣﺠﻮﺯ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻓﻨﯽ ﺍﺧﺬ ﻣﯽﮐﻨﺪ.
ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺭﺋﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻫﻢ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺟﺎﯼ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻓﻨﯽ ﻭ ﺑﺎ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ.
ﻭﯼ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭ ﺷﺪ: ﻫﻢ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻓﺮﺳﻮﺩﻩ ﺩﺭ ﭼﺮﺧﻪ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﺗﺮﺩﺩ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﻻﯾﻨﺪﮔﯽ ﯾﮏ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻓﺮﺳﻮﺩﻩ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺍﺳﺖ.
ﻭﯼ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺗﻮﻗﻒ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭﯼ ﺗﻌﺪﺍﺩﯼ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪﻫﺎﯼ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﻧﺎﺟﺎ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮﺩ: ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﺑﻼﻏﯿﻪﺍﯼ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺤﯿﻂ ﺯﯾﺴﺖ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﺎﻗﺪ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺮﺧﯽ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺳﺮﯾﻌﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻬﻢ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﻧﺎﺟﺎ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﮐﺎﺭ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺖ.
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﻣﻮﻣﻨﯽ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺿﻤﻦ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺗﺎﺳﻒ ﺍﺯ ﺗﺮﺩﺩ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﮐﻪ ﻣﺼﺮﻑ ﺳﻮﺧﺖ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩ ﺍﺳﺖ، ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺩﺍﺷﺖ: ﻫﻢ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭﯾﯽ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﺮﺩﺩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺯﺍﯼ ﻫﺮ ۱۰۰ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ۲۰ ﻟﯿﺘﺮ ﻣﺼﺮﻑ ﺳﻮﺧﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﻭ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺼﺮﻑ ﺳﻮﺧﺖ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۸ ﻟﯿﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.
ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﻮﻣﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻗﯿﻤﺖ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻨﺰﯾﻦ ﻣﺎﺯﺍﺩ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺁﻻﯾﻨﺪﮔﯽﻫﺎ ﺭﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭ ﺭﯾﻪ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﯽﮐﻨﺪ.
ﻭﯼ ﻣﺘﺬﮐﺮ ﺷﺪ: ﺑﺎ ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻔﺎﺳﯿﺮﯼ ۲۰ ﺩﺭﺻﺪ ﻣﺼﺮﻑ ﺑﻨﺰﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﯾﮑﺴﺎﻝ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎ ﺣﺪﻭﺩ ۵۰۰ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﯿﺮﺍﮊ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
ﺭﺋﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺍﺯ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﻗﻄﻌﻪ ﮐﻨﯿﺴﺘﺮ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﭘﺮﺗﯿﺮﺍﮊ ﻃﯽ ﺳﺎﻝﻫﺎﯼ ۸۴ ﺗﺎ ۸۸ ﺑﯿﺎﻥ ﺩﺍﺷﺖ: ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﺍﯾﻦ ﻗﻄﻌﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﻧﻘﺶ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪﻩﺍﯼ ﺩﺭ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ ﻫﻮﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۸ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯﺍﻥ ﻣﻠﺰﻡ ﺑﻪ ﻧﺼﺐ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻗﻄﻌﻪ ﺩﺭ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺗﻮﻟﯿﺪﯼ ﺧﻮﺩ ﺷﺪﻧﺪ.
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﻣﻮﻣﻨﯽ ﺑﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺎﺱ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻗﻄﻌﻪ ﮐﻨﯿﺴﺘﺮ ﺩﺭ ﭼﺮﺧﻪ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺩﺍﺷﺖ: ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯﺍﻥ ﺩﺭ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻏﯿﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﮐﻨﯿﺴﺘﺮ ﺭﺍ ﺣﺬﻑ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻗﻄﻌﻪ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﻓﺮﺍﺧﻮﺍﻥ ﮐﻨﻨﺪ.
ﻭﯼ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻣﺒﺪﻝ ﮐﺎﺗﺎﻟﯿﺴﺖ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﯿﺎﻥ ﺩﺍﺷﺖ: ﺍﯾﻦ ﻗﻄﻌﻪ ﺩﺭ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﻓﻨﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﻤﯽﮔﯿﺮﺩ ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻭ ﺑﺎﻻ ﺑﻮﺩﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﺁﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪﮔﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﻤﯽﮔﯿﺮﺩ.
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﻣﻮﻣﻨﯽ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺍﺯ ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺤﯿﻂ ﺯﯾﺴﺖ ﺗﺎ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﯾﻮﺭﻭ ۵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﻨﺪ.
ﻭﯼ ﻣﺘﺬﮐﺮ ﺷﺪ: ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺳﺨﺖﮔﯿﺮﯼﻫﺎ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻧﯿﺎﺑﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯﺍﻥ ﺑﻪ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﺗﻮﺟﻪ ﻧﻤﯽﮐﻨﻨﺪ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺼﺐ ﮐﯿﺴﻪ ﻫﻮﺍ ﻭ ﺗﺮﻣﺰ ﺿﺪ ﻗﻔﻞ ﻣﮑﺎﺗﺒﺎﺕ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯﺍﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﻠﺰﻡ ﺑﻪ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺷﺪﻧﺪ.
ﺭﺋﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺘﺬﮐﺮ ﺷﺪ: ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﺤﺼﺎﺭ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻈﺎﺭﺕﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺍﻋﻼ ﺑﺎﺷﺪ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺣﻖ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺪﻭﻥ ﺷﮏ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﺍﯾﻤﻦﺗﺮ ﻭ ﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖﺗﺮ ﻣﯽﺭﻭﻧﺪ.
ﻭﯼ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻋﺪﻡ ﺷﻤﺎﺭﻩﮔﺬﺍﺭﯼ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻭﺍﻧﺖﭘﯿﮑﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﻭﺍﻧﺖﭘﯿﮑﺎﻥ ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﻣﻮﺯﻩ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
ﺳﺮﺩﺍﺭ ﻣﻮﻣﻨﯽ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺮ ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﺳﻔﺮ ﺑﺎ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﯿﺎﻥ ﺩﺍﺷﺖ: ﺑﺎﯾﺪ ﻫﺮ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﺑﺎ ﻃﯽ ﻣﺴﺎﻓﺖ ۲۰۰ ﺗﺎ ۳۰۰ ﻣﺘﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﺍﺭﺯﺍﻥ، ﺭﺍﺣﺖ ﻭ ﺍﯾﻤﻦ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﯾﺎﺑﺪ ﺩﺭ ﻏﯿﺮ ﺍﯾﻨﺼﻮﺭﺕ ﻓﺮﺍﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﺻﺮﻑ ﺍﺳﺖ.
ﻭﯼ ﻣﺘﺬﮐﺮ ﺷﺪ: ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﺩﺭ ﻭﺿﻊ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﺩﻗﺖ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﯽﻫﺎﯼ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﯿﺮﺩ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻓﺮﺍﻓﮑﻨﯽ ﻭ ﻣﺘﻬﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﻭ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﺷﻮﺩ.
ﺭﺋﯿﺲ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻧﺎﺟﺎ ﺧﺎﻃﺮ ﻧﺸﺎﻥ ﮐﺮﺩ: ﻣﺎ ﻣﯽﮔﻮﯾﯿﻢ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺁﻣﺪ ﻭ ﻭﺯﺵ ﺑﺎﺩ ﻫﻮﺍ ﺭﺍ ﭘﺎﮎ ﻭ ﺳﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﯿﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﺯﻣﯿﻦ ﺁﻻﯾﻨﺪﻩﻫﺎ ﺭﺍ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺗﺎﺑﺶ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻭ ﻭﺯﺵ ﺑﺎﺩ ﺁﻻﯾﻨﺪﻩﻫﺎ ﺍﺯ ﺳﻄﺢ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺮﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺭﯾﻪﻫﺎ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
نویسنده:
برچسب ها :a
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰