شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از تشکیل کمیته و مجمع دختران آسمانی با همکاری دستگاههای اجرایی خبر داد

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری از تشکیل کمیته و مجمع دختران آسمانی با همکاری دستگاههای اجرایی خبر داد. سیده زینب هاشمی با بیان این مطلب اظهار داشت: این مجمع با هدف ایجاد مجموعه ای در راستای کارآفرینی و افزایش مهارتهای شغلی دختران فارغ التحصیل و آشنایی آنان با  کارآفرینان برتر استان، راه اندازی می شود. وی،با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10199
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

کرونا :

از تشکیل کمیته و مجمع دختران آسمانی با همکاری دستگاههای اجرایی خبر داد

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری از تشکیل کمیته و مجمع دختران آسمانی با همکاری دستگاههای اجرایی خبر داد.

سیده زینب هاشمی با بیان این مطلب اظهار داشت: این مجمع با هدف ایجاد مجموعه ای در راستای کارآفرینی و افزایش مهارتهای شغلی دختران فارغ التحصیل و آشنایی آنان با  کارآفرینان برتر استان، راه اندازی می شود.

وی،با بیان اینکه سن ازدواج در میان دختران تحصیل کرده افزایش یافته است، افزود:در همین راستا آموزش مهارتهایی نظیر مهارتهای زندگی، آموزشهای رفتاری و روانشناختی و… یکی از برنامه های اجرایی این مجمع است.

هاشمی، اظهار داشت: پیشگیری از افسردگی دختران فارغ التحصیل  با برگزاری کارگاههای آموزشی، اردوهای تفریحی و غنی سازی اوقات فراغت و فعالیتهای اجتماعی از دیگر برنامه های این مجمع است.

وی، اطلاع رسانی بهتر در مورد موقعیت های استخدامی و کاری واستفاده از تسهیلات تا حد امکان از جمله استفاده رایگان از سالن های ورزشی را ازبرنامه های قابل پیگیری توسط مجمع عنوان کرد و گفت: راه اندازی این طرح به همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای خواهران، جمعیت هلال احمر ودانشگاه های استان صورت می گیرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi