جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان در سطح استان در مورد ورزش ضعیف عمل می کنند

فرماندار گچساران در جلسه ورزش شورای آموزش و پرورش در محل فرمانداری گچساران  گفت : مسئولان در سطح استان در مورد ورزش ضعیف عمل می کنند. عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  با اشاره به عملکرد نماینده گچساران خبر داد: همین الان جلسه کمیسیون تلفیق در حال انجام بود که در آن  تاجگردون به ریاست کمیسیون تلفیق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10182
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

کرونا :

مسئولان در سطح استان در مورد ورزش ضعیف عمل می کنند

فرماندار گچساران در جلسه ورزش شورای آموزش و پرورش در محل فرمانداری گچساران  گفت : مسئولان در سطح استان در مورد ورزش ضعیف عمل می کنند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  با اشاره به عملکرد نماینده گچساران خبر داد: همین الان جلسه کمیسیون تلفیق در حال انجام بود که در آن  تاجگردون به ریاست کمیسیون تلفیق انتخاب شد و این یک فرصت طلایی است.

رحیمی  با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه  ورزش در جامعه، تلاش و جدیت  سپاه و آموزش و پرورش ، را در جهت پیگیری و مرتفع کردن مشکلات را خواستار شد.

وی با تاکید بر استفاده از  پتانسیل وظرفیت بسیارخوب این شهرستان درامر ورزش افزود: توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسوولان شهرستان است وباید به دنبال رفع موانع رشد و شکوفایی استعدادهای بخش ورزشی این شهرستان باشیم.

فرماندار گچساران با اشاره به مسئولین شهرستان گچساران  افزود: تا کی باید در همه امور به شرکت نفت مراجعه کنید و واقعا چرا  در همه کارها نفت باید وارد شود؟!

وی با اشاره به بودجه گچساران  گفت: هر چند که در بودجه پیش بینی نشده است ولی ما هر چه در توان داشته باشیم در این خصوص انجام می دهید.
رحیمی عنوان کرد : شهرداری در این جلسات باید حضور داشته باشد زیرا شهرداری در این خصوص کارهای فرهنگی بودجه دارد .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi