سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای مجوز ایجاد چند رشته در دانشگاه پیام نور محلات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: پیگیری ها و مکاتباتی با وزارت علوم در جهت ایجاد چند رشته در دانشگاه پیام نور محلات انجام گرفته بود که در همین راستا نیز وزارت علوم در پاسخ به درخواست های صورت پذیرفته اعلام کرده است که مجوز  برخی از رشته ها صادر شده و برخی دیگر نیز در حال بررسی برای اخذ مجوز است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92082
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیگیری برای مجوز ایجاد چند رشته در دانشگاه پیام نور محلات

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری ها و مکاتباتی با وزارت علوم در جهت ایجاد چند رشته در دانشگاه پیام نور محلات انجام گرفته بود که در همین راستا نیز وزارت علوم در پاسخ به درخواست های صورت پذیرفته اعلام کرده است که مجوز  برخی از رشته ها صادر شده و برخی دیگر نیز در حال بررسی برای اخذ مجوز است.

وی افزود: همچنین برای اختصاص اعتبار جهت تعمیر و تجهیز امکانات بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان نیز پیگیری هایی انجام پذیرفت که در همین راستا نیز وزارت بهداشت دستورات لازم را در این رابطه صادر کردند تا دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام لازم را انجام دهد. 

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکل جاده زیراب نیز پیگیری های لازم صورت پذیرفت لذا در همین راستا معاون وزیر راه در روزهای اخیر از این پروژه بازدیدی داشتند و در این بازدید تاکید شد تا اعتبار مورد نیاز برای انجام کار به حساب پیمانکار واریز شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: معاون وزیر را قول مساعد دادند تا اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به صورت نقد و اسناد مالی به عنوان پیش پرداخت در اختیار پیمانکار پروژه قرار دهند تا عملیات اجرایی این محور شروع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi