سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تمام سیستم اداری و اجرایی کهگیلویه و بویراحمد آماده پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ شوند

به گزارش کرونا ، سید احسان عسکری در نشست تبصره ۱۶ با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: وظیفه مدیران است که خدمات‌رسانی به این مردم که همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارند را انجام دهند و هر مدیری به اقتضای رسالتی که دارد به وظیفه خود در قبال مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

تمام سیستم اداری و اجرایی کهگیلویه و بویراحمد آماده پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ شوند

به گزارش کرونا ، سید احسان عسکری در نشست تبصره ۱۶ با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: وظیفه مدیران است که خدمات‌رسانی به این مردم که همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارند را انجام دهند و هر مدیری به اقتضای رسالتی که دارد به وظیفه خود در قبال مردم عمل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از اختصاص تسهیلات تبصره ۱۶ ایجاد اشتغال، افزایش درآمد و ارتقاء معیشت مردم است که در نتیجه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش شود استان در زمینه اقتصادی گام‌هایی به جلو بردارد؛ گفت: طرح‌های اقتصادی بزرگی به زودی در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با افتتاح و بهره‌برداری از آنها منابع مالی استان تقویت می‌شود.

عسکری با بیان اینکه استان باید به شرایط خوب اقتصادی برسد، گفت: برخی‌ها بانک‌ها به متقاضیان اعلام کردند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به بعد از عید نوروز سال آینده موکول شده که چنین چیزی صحت ندارد و طی یک ماه باقی‌مانده دستگاه‌ها به متقاضیان تسهیلات پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تمام سیستم اداری و اجرایی فعال و آماده پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ شوند و دلیل بانک‌‌ها مبنی بر کم بودن اعتبارات و عدم پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قابل قبول نیست.

وی عنوان کرد: بانک‌ها ملکف هستند سهمیه‌ای که برای آنها در نظر گرفته شده را پرداخت کنند چرا که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ یک تکلیف قانونی است که از سوی وزارت کشور اعلام و استانداری متولی اجرای آن است.

عسکری بیان کرد: بانک‌ها تا پایان سال پرداختی تسهیلات تبصره ۱۶ را بهبود ببخشند، بانک‌هایی که در این زمینه همکاری نکنند طبق قانون برخورد و به بانک مرکزی معرفی می‌شوند.

وعده نماینده مجلس جهت حمایت از مرکز رشد گچساران/حسینی‌پور: از ظرفیت شرکت نفت استفاده می کنیم
دنبال کنید

گفتنی است طبق اعلام معاون هماهنگی امور اقتصادی اعتبارات تبصره ۱۶ ابلاغی به استان یک هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان است که عملکرد بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان قابل قبول نیست.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi