جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمام سیستم اداری و اجرایی کهگیلویه و بویراحمد آماده پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ شوند

به گزارش کرونا ، سید احسان عسکری در نشست تبصره ۱۶ با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: وظیفه مدیران است که خدمات‌رسانی به این مردم که همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارند را انجام دهند و هر مدیری به اقتضای رسالتی که دارد به وظیفه خود در قبال مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

تمام سیستم اداری و اجرایی کهگیلویه و بویراحمد آماده پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ شوند

به گزارش کرونا ، سید احسان عسکری در نشست تبصره ۱۶ با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: وظیفه مدیران است که خدمات‌رسانی به این مردم که همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارند را انجام دهند و هر مدیری به اقتضای رسالتی که دارد به وظیفه خود در قبال مردم عمل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از اختصاص تسهیلات تبصره ۱۶ ایجاد اشتغال، افزایش درآمد و ارتقاء معیشت مردم است که در نتیجه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش شود استان در زمینه اقتصادی گام‌هایی به جلو بردارد؛ گفت: طرح‌های اقتصادی بزرگی به زودی در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با افتتاح و بهره‌برداری از آنها منابع مالی استان تقویت می‌شود.

عسکری با بیان اینکه استان باید به شرایط خوب اقتصادی برسد، گفت: برخی‌ها بانک‌ها به متقاضیان اعلام کردند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به بعد از عید نوروز سال آینده موکول شده که چنین چیزی صحت ندارد و طی یک ماه باقی‌مانده دستگاه‌ها به متقاضیان تسهیلات پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تمام سیستم اداری و اجرایی فعال و آماده پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ شوند و دلیل بانک‌‌ها مبنی بر کم بودن اعتبارات و عدم پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قابل قبول نیست.

وی عنوان کرد: بانک‌ها ملکف هستند سهمیه‌ای که برای آنها در نظر گرفته شده را پرداخت کنند چرا که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ یک تکلیف قانونی است که از سوی وزارت کشور اعلام و استانداری متولی اجرای آن است.

عسکری بیان کرد: بانک‌ها تا پایان سال پرداختی تسهیلات تبصره ۱۶ را بهبود ببخشند، بانک‌هایی که در این زمینه همکاری نکنند طبق قانون برخورد و به بانک مرکزی معرفی می‌شوند.

مشکلات روستاهای گچساران از بی‌آبی «کمبل» تا بن‌بست تونل «دیل»
دنبال کنید

گفتنی است طبق اعلام معاون هماهنگی امور اقتصادی اعتبارات تبصره ۱۶ ابلاغی به استان یک هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان است که عملکرد بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان قابل قبول نیست.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi