سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگترین زندان تاریخ در خاورمیانه

بزرگترین زندان تاریخ در خاورمیانه این روزها عده بیشماری عقل_خاکستری خود را قاضی می کنند و به فهم تازه ای از دنیا رسیده اند. در خاورمیانه شهری وجود دارد که به دور آن کاملا حصاربندی شده است و برای خروج و ورود به آن باید از صدها خان گذشت ، درون این زندان مردم کشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87957
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

کرونا :

بزرگترین زندان تاریخ در خاورمیانه

بزرگترین زندان تاریخ در خاورمیانه

این روزها عده بیشماری عقل_خاکستری خود را قاضی می کنند و به فهم تازه ای از دنیا رسیده اند.

در خاورمیانه شهری وجود دارد که به دور آن کاملا حصاربندی شده است و برای خروج و ورود به آن باید از صدها خان گذشت ، درون این زندان مردم کشته یا شکنجه می شوند و صدای کسی هم برای حمایت بلند نمی شود.

نیروی انتظامی و نظامی تا دندان مسلح و با کمک سلاح اتمی از درون از این زندان بزرگ حفاظت می کنند و هر وقت اراده کرده اند عده ای را کشته و شکنجه کرده اند.

آری؛ رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح و دارای کلاهک اتمی است و به دور فلسطین اشغالی حصار کشیده و هر روز یک نفر از مردمش را شکنجه یا می کشند و صدایش را کسی نمی شنود.
*(اگر این زندان توسط جمهوری اسلامی ایران ساخته شده بود رسانه ها چه می کردند؟!)*

چند روز پیش ۱۰ نفر دیگر در فلسطین اشغالی کشته می شود و صدایی از یک کشور عربی و اروپایی و حتی اکانت های مدعی حقوق بشر بلند نمی شود و ملت مظلوم فلسطین اشغالی با چشمان گریان به دنیا نگاه می کردند.
در اقدامی انتقام جویانه از درون این زندان شخصی تعداد بیشماری از رژیم صهیونیستی را می کشد و در ادامه شاهد شادی بی حد و حصر فلسطینی ها بودیم ، بگونه ای که جشن شادی برگزار کردند.

شاید این اتفاق برای خیلی از انسانها قابل فهم و درک نباشد اما در مسیر سقوط رژیم صهیونیستی صدای افول و سقوط بلندتر شده است و دنیا دیگر قادر به لاپوشانی کردن نیست … .

حفره های مضر یک طرح مفید
دنبال کنید

*هوشیار باشید و هوشیار بمانید*

عقل_خاکستری
#koronanews
#عقل_خاکستری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi