سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی داراب و زرین‌دشت

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس،گفت: متأسفانه بر اساس ارائه گزارشات مختلف مردمی شاهد دور زدن قانون و تخلفات متعدد و البته حاشیه‌ساز هستیم که اگر لازم باشد علاوه بر تحقیق و تفحص با مدیران خاطی حتی در سطوح وزرا نیز برخورد قانونی خواهیم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84009
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی داراب و زرین‌دشت

 به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، محمدجواد عسکری نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ‌ورزش و جوانان در حاشیه حضور وی در مجلس  با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در شهرستان‌های محروم از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: با توجه به نیاز جامعه به ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه ورزش بایستی شرایط مناسب تحقق و توسعه فعالیت‌های ورزشی فراهم شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های مختلف ورزشی بسیار حائز اهمیت است، افزود: متأسفانه به دلیل مشکلات اعتباری و بعضا مدیریتی در استان فارس نیز امکان بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش فراهم نیست.

عسکری ادامه داد: شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت در زمره مناطق کمتر توسعه‌یافته هستند اما بایستی با یک نگاه ویژه نسبت به محرومیت‌زدایی در این حوزه اقدام مناسبی داشته باشیم.

وی با گلایه از عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان فارس در رابطه با مدیریت ورزشی استان فارس و شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت، اظهار داشت: هر چند دولت و مجلس در زمینه تدوین سند بودجه و تخصیص اعتبارات حوزه‌های ورزشی باید این فرآیند را مورد بازنگری جدی قرار بدهند اما بسیاری از مشکلات مربوط به اجرای نادرست قانون و مسائل مرتبط با مدیریت این بخش است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت و دستگاه‌های تابعه باید به وظایف قانونی در حوزه‌های گوناگون اجرایی توجه کنند، گفت: دولت مجری قانون است و نمایندگان مجلس نیز قانون را بر اساس ظرفیت‌ها وضع می‌کنند که در این راستا اعلام می‌کنیم اگر دولت در انجام تعهدات و تکالیف قانونی کوتاهی کند یا قصوری داشته باشد به طور جدی با تذکر یا سوال و استیضاح وزیر مربوطه خود مواجه خواهند شد.

همدلی خوبی بین مسئولان شهرستان دشتی وجود دارد
دنبال کنید

عسکری توجه به مطالبات جامعه به ویژه در حوزه ورزش را نیز ضروری دانست ‌و در این باره گفت: باید به نیازهای امروز جامعه پاسخ منطقی و مناسب داد که در این راستا بایستی مدیران اجرایی با ابتکار عمل و راهکارهای مناسب نسبت به توسعه ورزش اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده داراب و زرین‌دشت در پایان این دیدار سیاسی‌کاری و قانون‌گریزی در ورزش را یک آسیب جدی دانست و در این باره خاطرنشان کرد: متأسفانه بر اساس ارائه گزارشات مختلف مردمی شاهد دور زدن قانون و تخلفات متعدد و البته حاشیه‌ساز هستیم که اگر لازم باشد علاوه بر تحقیق و تفحص با مدیران خاطی حتی در سطوح وزرا نیز برخورد قانونی خواهیم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi