سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بمناسبت هفته وحدت بیانیه داد

به گزارش کرونا، در بخشی از این بیانیه آمده است: نام‌گذاری هفته وحدت در ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) یادآور ابتکار ارزشمند امام خمینی(ره) و بینش قوی ایشان است که ضروری‌ترین نیاز جامعه اسلامی را مورد نظر قرار داده و توجه همه مسلمانان عالم را به این امر مهم جلب کردند. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82386
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

به گزارش کرونا، در بخشی از این بیانیه آمده است:

نام‌گذاری هفته وحدت در ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) یادآور ابتکار ارزشمند امام خمینی(ره) و بینش قوی ایشان است که ضروری‌ترین نیاز جامعه اسلامی را مورد نظر قرار داده و توجه همه مسلمانان عالم را به این امر مهم جلب کردند.

وی در این بیانیه وحدت جامعه اسلامی را به عنوان اولویت اصلی جهان اسلام و لازمه حفظ عزت، اقتدار، استقلال دانست و افزود: وحدت زمینه‌ساز تعامل و همکاری مسلمانان با یکدیگر و تلاش مشترک برای رشد جامعه اسلامی و شکوفایی امت مسلمان که آیات قرآن کریم و سیره انبیاء تاکیدکننده این امر است.

آیت الله محامی ادامه داد: مایه افتخار است در شرایطی که مستکبران وحدت جامعه را نشانه گرفته اند، مردم فهیم و بصیر استان در پایتخت وحدت جمهوری اسلامی ایران با تأسی به سیره پیامبر اکرم(ص) و اتحاد و انسجام، خار چشم بدخواهان بوده واجازه جولان بیشتر به دشمنان خارجی و رسانه‌های آنها را نداده و با هوشیاری و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، توطئه‌ها را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت، از مردم، علما و نخبگان جامعه، خواست » منادیان وحدت باشند و در برابر عوامل تفرقه ایستادگی کنند.

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi