سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش تیم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه استان/ خرید هواپیما در دستور کار مسئولان

به گزارش کرونا ازیاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار سرمایه‌گذار ایرانی‌الاصل ساکن عمان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خرید هواپیما برای استان گفت: از سرمایه‌گذار برای خرید هواپیما و تحول در استان حمایت کرده و با رایزنی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81591
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

تلاش تیم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه استان/ خرید هواپیما در دستور کار مسئولان

به گزارش کرونا ازیاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار سرمایه‌گذار ایرانی‌الاصل ساکن عمان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خرید هواپیما برای استان گفت: از سرمایه‌گذار برای خرید هواپیما و تحول در استان حمایت کرده و با رایزنی با دولت تسهیلات ارزی اختصاص می‌دهیم.

در همین خصوص معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم بدانند تیم اقتصادی استان در فرآیندهای مختلف به دنبال باز کردن مسیرهای توسعه استان هستند.

سید احسان عسکری عنوان کرد: یکی از این مسیرها برقراری ایرلاین و فعال کردن پروازها به مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر مردم با آن مواجه بودند کمبود تعداد هواپیماها در استان بود که تلاش می‌کنیم تعدادی هواپیما با نام «دنا ایر» برای استان خریداری کنیم و حداقل دو پرواز در یک روز برای مرکز استان و دو پرواز هم برای شهرستان گچساران برقرار شود.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برقراری خطوط هوایی می‌تواند اثر مثبتی بر توسعه استان داشته باشد، گفت: در این خصوص دو رویکرد خرید هواپیما از داخل کشور و دیگری خرید هواپیما از خارج کشور و تقویت ناوگان هوایی را دنبال می‌کنیم.

عسکری عنوان کرد: اولویت تامین هواپیما از خارج کشور است که سرمایه‌گذار تا ۲۰ روز آینده مسیرهایی را پیگیری کند و اگر توانستیم هواپیما وارد کشور کنیم در غیر اینصورت از هواپیماهای داخلی برای استان خریداری می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi