سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برچیده شدن مدارس سنگی روستاهای “کوهرنگ” در دستور کار وزیر آموزش و پروش قرار گیرد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: انتظار می رود وزیر آموزش و پرورش در سریعترین زمان ممکن فکری به حال برچیده شدن مدارس سنگی در روستاهای “کوهرنگ” کند و اقدامات لازم را برای احداث مدرسه در این مناطق انجام دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80920
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

برچیده شدن مدارس سنگی روستاهای “کوهرنگ” در دستور کار وزیر آموزش و پروش قرار گیرد

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به انتشار فیلمی از وضعیت نامطلوب مدرسه ای سنگی در یکی از روستاهای شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای گذشته فیلم مدرسه ای سنگی در یکی از روستاهای کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی انتشار یافت که بسیار ناراحت کننده و در حقیقت اسفبار بود؛ چرا که مکانی نامناسب و خطرآفرین برای دانش آموزان است.

وی افزود: این مدارس باید در کشور تاکنون برچیده می شدند اما متاسفانه با کم کاری های مسئولان وقت وزارت آموزش و پرورش این اتفاق نیفتاده است اگرچه ضعف مقامات استانی هم در چنین موضوعی نمایان بوده؛ بنابراین ما نباید شاهد چنین مدارسی در کشور باشیم و بایستی دانش آموزان دغدغه اینگونه مسائل را نداشته باشند تا با آرامش به تحصیل خود ادامه دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: روز گذشته هم صحبت هایی با وزیر آموزش و پرورش در رابطه با احداث فوری مدرسه  در این روستا داشتم و آقای وزیر هم قول مساعد دادند که این موضوع در اسرع وقت حل می شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس اظهار کرد: انتظار می رود وزیر آموزش و پرورش و معاونین این وزارتخانه برای برچیده شدن مدارس سنگی و کپری در کشور تلاش کنند تا شاهد این وضعیت برای تحصیل دانش آموزان نباشیم همچنین ناگفته نماند که مجلس شورای اسلامی هم برای ساخت مدارس و بازسازی آنها اهتمام جدی دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi