سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک بام و دو هوای طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد/ از نبود زمین تا عدم همکاری خدمات‌رسان‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد راستا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۸۵ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند، گفت: همه این افراد پالایش شدند ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها به اندازه متقاضیان واجد شرایط ساخت و ساز آغاز شده و در مرحله آماده‌سازی و صدور پروانه هستیم. مدیرکل راه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80123
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

یک بام و دو هوای طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد/ از نبود زمین تا عدم همکاری خدمات‌رسان‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد راستا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۸۵ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند، گفت: همه این افراد پالایش شدند ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها به اندازه متقاضیان واجد شرایط ساخت و ساز آغاز شده و در مرحله آماده‌سازی و صدور پروانه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات پیش‌روی نهضت ملی مسکن در استان افزود: ۵۵ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بویراحمد هستند اما به علت نبود زمین نتوانستیم شروع به ساخت و ساز کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهر یاسوج دو سایت ارم و جهاد آغاز به کار کردند، افزود: سایت جهاد با ۱۶۰ واحد کمتر از دو ماه شروع شده و مرحله فونداسیون انجام شده و در حال اجرای ستون‌ها هستیم سایت ارم هم ۱۹۵ واحدی است اما همچنان با مشکل زمین در یاسوج مواجه هستیم.

این مسئول عدم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را دیگر مشکل طرح نهضت ملی دانست و عنوان کرد: نیازمند آب و برق در محل کارگاه‌ها هستیم که بخشی حل شده و بخشی هنوز مانده است، عدم صدور پروانه‌های توسط شهرداری دیگر مانع سد راه در طرح نهضت ملی مسکن است.

وی با تاکید بر مشکل نبود زمین در شهر یاسوج گفت: زمین دولتی وجود ندارد حومه شهر یاسوج هم منابع ملی و جنگل است و نمی‌شود برای ساخت مسکن تخریب کرد.

راستا در خصوص نام‌نویسی مجدد در طرح نهضت ملی مسکن گفت: روزهای آینده با اعلام وزارت راه و شهرسازی سایت بازگشایی و در شهرهایی که با مشکل زمین مواجه نیستیم نام‌نویسی انجام خواهد شد.

۸۸ عنوان کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است
دنبال کنید

وی بیان کرد: آورده اولیه متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi