یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دوره های مختلف مربیگری فوتبال در بندرعباس

به گزارش کرونا از بندرعباس، محمد احمدی زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس از برگزاری دوره های مربیگری فوتسال بانوان و آقایان در شهرستان بندرعباس خبر داد. رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس در این خصوص اظهار داشت: با توجه به ظرفیت اندک بانوان در امر مربیگری رشته فوتبال و فوتسال این شهرستان مجوز برگزاری دوره مربیگری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79059
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

برگزاری دوره های مختلف مربیگری فوتبال در بندرعباس

به گزارش کرونا از بندرعباس، محمد احمدی زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس از برگزاری دوره های مربیگری فوتسال بانوان و آقایان در شهرستان بندرعباس خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس در این خصوص اظهار داشت: با توجه به ظرفیت اندک بانوان در امر مربیگری رشته فوتبال و فوتسال این شهرستان مجوز برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران ویژه بانوان را گرفته ایم و در آینده ایی نزدیک این دوره در بندرعباس برگزار خواهد شد.

احمدی زاده افزود: همچنین افزود کمیته آموزش این هیئت در صدد برگزاری دوره های مربیگری فوتسال سطح یک ایران برای آقایان ، دوره مربیگری فوتبال ساحلی و دوره مربیگری فوتبال D آسیا می‌باشد که اطلاع رسانی های آن از طریق فضای مجازی در اختیار علاقمندان به فعالیت در بحث مربیگری قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام / ۸۸۰۷۱

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi