سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

داشبورد مدیریتی زکات در کشور تهیه شده است

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به تهیه داشبورد مدیریتی زکات، گفت: این داشبورد در اختیار نماینده ولی فقیه در استان ها قرار می‌گیرد تا هزینه کرد زکات شفاف سازی شود. به گزارش کرونا، مرتضی بختیاری ظهر امروز در شورای زکات مازندران با تقدیر و تشکر از همدلی و وفاق موجود در استان مازندران. اظهار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74374
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

کرونا :

داشبورد مدیریتی زکات در کشور تهیه شده است

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به تهیه داشبورد مدیریتی زکات، گفت: این داشبورد در اختیار نماینده ولی فقیه در استان ها قرار می‌گیرد تا هزینه کرد زکات شفاف سازی شود.

به گزارش کرونا، مرتضی بختیاری ظهر امروز در شورای زکات مازندران با تقدیر و تشکر از همدلی و وفاق موجود در استان مازندران. اظهار داشت: دست قدرتمند الهی در سایه وحدت خودنمایی می‌کند.
وی درآمد مازندران را ۴۴۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این حجم از درآمد نشانه آن است که مردم مازندران دل در گرو امامت و ولایت دارند.
وی شمار خانوارهای تحت پوشش را ۸۰ هزار نفر برشمرد و افزود: دو هزار و ۶۱۸ یتیم در استان وجود دارد.
بختیاری گفت: ۵۱ هزار حامی در استان وجود دارد و سال قبل ۶۷ میلیارد تومان حامیان به مددجویان کمک کردند.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: داشبورد مدیریتی زکات در کشور تهیه شده است و این داشبورد در استان در اختیار نماینده ولی فقیه در استان‌ها قرار می‌گیرد تا هزینه کرد زکات شفاف سازی شود.
بختیاری مباشرت مردم را در امر ترویج زکات لازم دانست و افزود: توانمندسازی مددجویان امری مهم است و باید به این سمت حرکت کنیم.
رئیس کمیته امداد کشور توانمند سازی و ایجاد درآمد باثبات برای تهیدستان با رعایت احترام و تکریم را در صدر برنامه‌های کمیته امداد ذکر کرد و گفت: دولت سیزدهم دولت محرومان و رئیس جمهور، سرباز واقعی ولایت است.
وی با بیان اینکه سهمیه اشتغال کمیته امداد ۵۰۰ هزار نفر است، گفت: این میزان قابل تحقق است و در سال قبل در مازندران ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال بیش از ۱۱ هزار نفر داده شد و امسال حدود ۱۸ هزار شغل در استان ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه ۵۰ درصد اشتغال برای افراد غیرمددجو نیز در نظر گرفته می‌شود، گفت: اشتغال خانگی راهبرد اساسی است زیرا بسیاری از مددجویان سرپرست خانوار هستند.
بختیاری افزود: مازندران یکی از استان‌های موفق کشور در حوزه اشتغال خانگی است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi