سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگروه اشتغال در روستاهای منطقه دیشموک برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از دیشموک، در نشست مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه منطقه دیشموک در حسینیه طباطبایی شهر دیشموک مراحل تدوین سند توسعه روستاهای بخش دیشموک با مشارکت و حضور ادارات خدمات رسان در دیشموک آغاز شد. حمیدرضا واعظی زاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71329
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

کارگروه اشتغال در روستاهای منطقه دیشموک برگزار می‌شود

به گزارش کرونا از دیشموک، در نشست مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه منطقه دیشموک در حسینیه طباطبایی شهر دیشموک مراحل تدوین سند توسعه روستاهای بخش دیشموک با مشارکت و حضور ادارات خدمات رسان در دیشموک آغاز شد.

حمیدرضا واعظی زاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه منطقه دیشموک گفت: کارگروه توسعه بخش دیشموک در مرکز استان به ریاست استاندار تشکیل که در سفر معاون هماهنگی مدیر امور اقتصادی و مدیران کل پتانسیل‌های این منطقه دیده می‌شود.

وی عنوان کرد: ۱۰ گروه کاری از دستگاه‌های اجرایی به روستاهای این منطقه اعزام و با تقسیم کار در کارگروه توسعه، آمار و اطلاعات معیشتی خانوارها، ،پتانسیل‌های اقتصادی، گردشگری و عمرانی روستایی بخش دیشموک جمع‌آوری می‌شود.

واعظی زاده ادامه داد: هر کارگروه با پرسشنامه‌ای مبتنی بر پایه علمی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه دیشموک را بر اساس نیروی انسانی، نیروی کار و ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، خدمات و صنعت و معدن شناسایی می‌کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: متناسب با ظرفیت‌های منطقه دیشموک گروه‌های توسعه‌ای در قالب کشت گیاهان دارویی، مشاغل خانگی و توجه به مباحث گردشگری پیگیری، رصد و پایش می شود.

وی افزود: نیروهای دستگاه‌های اجرایی بر اساس وظایف اطلاعات آماری خانوارها و ظرفیت‌ها را جمع آوری که با همکاری مردم و مسئولان محلی و استانی یک سند توسعه و ارزشمند تدوین می‌شود.

واعظی زاده با اشاره به قابلیت‌های این منطقه ادامه داد: گلیم مشته دیشموک دارای اصالت در یونسکو بوده که با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و تولید و برنامه های دولت مردمی در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه منطقه دیشموک در زمینه های مختلف می‌باشیم.

ماجرای واگذاری 20 هکتار زمین به فرد خاص در منطقه کالوس بویراحمد چیست؟ / تجمع مردم در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد + پاسخ مدیرکل منابع طبیعی
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi