سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات زیرساخت‌های گردشگری غار ده شیخ پاتاوه بررسی شد/ تقدیر از مدیریت جهادی بازرس کل

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید طالبی پور امروز سه‌شنبه نهم فرودین ماه ۱۴۰۱ در بازدید از منطقه گردشگری غار ده‌شیخ پاتاوه، اظهار کرد: غار ده شیخ یکی از گردشگرپذیرترین جاذبه‌های استان در ایام نوروز بوده که با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکانات خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی فراهم‌شده است. سرپرست اداره‌کل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71160
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

مشکلات زیرساخت‌های گردشگری غار ده شیخ پاتاوه بررسی شد/ تقدیر از مدیریت جهادی بازرس کل

به گزارش کرونا از یاسوج، سعید طالبی پور امروز سه‌شنبه نهم فرودین ماه ۱۴۰۱ در بازدید از منطقه گردشگری غار ده‌شیخ پاتاوه، اظهار کرد: غار ده شیخ یکی از گردشگرپذیرترین جاذبه‌های استان در ایام نوروز بوده که با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکانات خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی فراهم‌شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص منابع طبیعی و آبخیزداری خواهیم بود.

طالبی‌پور با تقدیر از حمایت‌های بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، گفت: با همکاری قوه قضاییه و بخصوص مدیریت جهادی بازرس کل استان مشکلات برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان مرتع شده است.

وی ادامه داد: در بازدید از غار ده‌شیخ پاتاوه بازرس کل استان قول داده تا مشکلات این مکان گردشگر‌پذیر به‌ صورت جد پیگیری و مرتفع شود این اقدام نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و اشتغال‌زایی در شهرستان دنا دارد.

 سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد به همراه بازرس کل استان، مدیرکل دیوان محاسبات استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از نزدیک مشکلات زیرساخت‌های گردشگری غار ده شیخ پاتاوه را بررسی کردند.

گفتنی است، غار ده شیخ یکی از جاذبه‌های شناخته‌شده ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در ۲ کیلومتری روستای ده شیخ پاتاوه در شهرستان دنا قرار دارد.

غار شگفت‌انگیز ده شیخ پاتاوه با قدمت ۱۳۵ میلیون سال به دوره دوم زمین‌شناسی تعلق دارد.

انتهای پیام/

تشریح آخرین وضعیت چاه‌های آب باشت با 152 چاه غیر مجاز
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi