سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ دستور از وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص اعطای مهلت برای ساخت و ساز زمین های شهری

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی از اخذ دستور از وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص اعطای مهلت برای ساخت و ساز زمین های شهری خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67802
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اخذ دستور از وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص اعطای مهلت برای ساخت و ساز زمین های شهری

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی از اخذ دستور از وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص اعطای مهلت برای ساخت و ساز زمین های شهری خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: در پی‌ مشکل مالکیتی که برای زمین های شهری سلماس(فرودگاه متروکه) بوجود آمده بود و بدلیل اینکه در حین اهدای زمین ها توسط دولت به مالکان اولیه مقرر بود ظرف ۵ سال ساخت و ساز در زمین های مذکور انجام شود و در غیر اینصورت این زمین ها متعلق به دولت باشد، با توجه به رایزنی ها با وزارت مسکن و شهرسازی یک سال جهت ساخت و ساز مالکان مهلت گرفته شده و در صورت عدم ساخت و ساز ظرف یک سال آینده مقررات سابق اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به موارد فوق هرگاه ظرف مدت یکسال در زمین های خالی فرودگاه متروکه که مالکیت آن توسط دولت ظرف ده سال گذشته به افراد منتقل شده است، چنانچه ساخت و ساز صورت نگیرد مالکیت زمین متعلق به دولت خواهد بود که لازم است همشهریان عزیز در خصوص خرید زمین در محل مذکور احتیاط لازم را بعمل آورد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi