چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر اهتمام راهداری برای شتاب در برف‌روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی شفت – امام زاده ابراهیم

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از مناطق پوشیده از برف شهرک امام زاده ابراهیم شفت بازدید کرد و بر اهتمام راهداری برای شتاب در برف‌روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی شفت – امام زاده ابراهیم تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67372
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

تاکید بر اهتمام راهداری برای شتاب در برف‌روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی شفت – امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی از مناطق پوشیده از برف شهرک امام زاده ابراهیم شفت بازدید کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این بازدید گفت: در این بازدید که استاندار گیلان، فرماندار شفت، و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری حضور داشتند، از عملیات برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی شفت – امام زاده ابراهیم بازدید صورت گرفت و ضمن گفت وگو با اهالی منطقه، بر اهتمام راهداری برای شتاب در برف‌روبی مسیرها تأکید شد.

وی افزود: در این بازدید ضمن خسته نباشید و خداقوت به دستگاه های خدمات رسان با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه شفت و فومن ‌‌و همچنین کمبود و یا فرسوده امکانات راهداری در خواست نگاه ویژه و تامین اعتبارات جهت تجهیز و بهسازی ناوگان صورت گرفت که مورد تایید استاندار‌ نیز قرار گرفته و مقرر گردید در این خصوص اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

همچنین دکتر عباسی استاندار گیلان در این بازدید یادآور شد: به همه مدیران دستور داده شده بود تا امکانات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی را برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آماده کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi