چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد ایمانی

رفوزه های این آزمون صلاحیت ندارند

  🔹مسئولیت ناپذیری اصلاح طلبان، برای اثبات بی کفایتی آنها کافی است. این طیف می گویند دولت، اصلاح طلب نیست و ما نباید پاسخگوی عملکرد آن باشیم و حال آن که از چند جهت خلاف واقع می گویند. ♦️اولا دولت روحانی در حوزه های دیپلماتیک و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی، تماما به نسخه معیوب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49990
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

کرونا :

محمد ایمانی

رفوزه های این آزمون صلاحیت ندارند

 

🔹مسئولیت ناپذیری اصلاح طلبان، برای اثبات بی کفایتی آنها کافی است. این طیف می گویند دولت، اصلاح طلب نیست و ما نباید پاسخگوی عملکرد آن باشیم و حال آن که از چند جهت خلاف واقع می گویند.
♦️اولا دولت روحانی در حوزه های دیپلماتیک و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی، تماما به نسخه معیوب اصلاح طلبان عمل کرده و در مسیر هنجارشکنی و ساختار شکنی، غالبا چند قدم رادیکال تر از دولت خاتمی بوده است.
🔹ثانیا آنها در انتخابات سال ۹۲ “محمد رضا عارف” و در سال ۹۶ “اسحاق جهانگیری” را در میان نامزدها داشتند. و با این وجود، از روحانی حمایت کردند؛ از جمله به این دلیل که می دانستند نامزد های اصلاح طلب بیش از ۸ درصد رای ندارند.
♦️در هر صورت، آنها چه در انتخابات ۸۴ و ۸۸ و چه در انتخابات ۹۲ و ۹۶ ریاست جمهوری و چه در انتخابات مجلس، به اندازه کافی نامزد داشته و مشخصا باید پاسخگوی عملکرد پر خسارت دولت در شش سال گذشته باشند.
🔹ائتلاف آنها با دولت در مجلس دهم نیز، حائز اکثریت بود و به همین دلیل، در توجیه اجرای معیوب برجام (بدون حساب کشی از وزارت خارجه) و رای اعتماد به وزرا و برنامه های دولت، به مطلوب خود عمل کردند. اما اکنون که فصل پاسخگویی به مردم است، از قبول مسئولیت شانه خالی می کنند.
♦️دولت روحانی و ائتلاف امید در مجلس، برآیند بده بستان اصلاح طلبان و مدعیان اعتدال بوده است و این طیف نمی توانند از بار مسئولیت شانه خالی کنند. جالب این که روحانی و برخی مدیران نزدیک او، در مسئولیت گریزی و فرافکنی، با اصلاح طلبان مسابقه گذاشته اند!
🔹انگار که کار در دولت و مجلس، به جای روحانی و جهانگیری و زنگنه و ربیعی و نوبخت و آخوندی و لاریجانی و عارف و تاج گردون و پزشکیان و مطهری، دست اجنّه بوده است!! واقعا چرا باید به چنین افرادی اعتماد کرد و کار دست آنها سپرد؟!
♦️این طیف سه دهه است که مظلوم نمایی در قبال بررسی صلاحیت نامزدها را بهانه ای برای اپوزیسیون نمایی، مظلوم نمایی و فرار از رویکرد ایجابی و مسئولانه نسبت به مردم قرار داده اند و حال آن که طی چهار دهه گذشته به استثنای ۸ سال، در صدر مناصب دولتی بوده اند.

نویسنده:محمد ایمانی

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi