شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

باقر سعیدی فرد

چرا برای آن برادر ترک زبان کار نیست؟!

بی عدالتی‌ های فراوانی که روزانه نسبت به این قشر مظلوم در کوچه، خیابان و ادارات شاهد آن هستیم. آن لیدر ترک زبانی که همانند بت نماینده را می پرستد آیا نمی بیند جوانان مظلوم ایلش را که در آبشیرین و بی‌بی جان اباد بیکار و ناامید و افسرده مانده‌اند. میگویند مسئله بیکاری در کل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49982
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

کرونا :

باقر سعیدی فرد

چرا برای آن برادر ترک زبان کار نیست؟!

بی عدالتی‌ های فراوانی که روزانه نسبت به این قشر مظلوم در کوچه، خیابان و ادارات شاهد آن هستیم.

آن لیدر ترک زبانی که همانند بت نماینده را می پرستد آیا نمی بیند جوانان مظلوم ایلش را که در آبشیرین و بی‌بی جان اباد بیکار و ناامید و افسرده مانده‌اند.

میگویند مسئله بیکاری در کل کشور وجود دارد پس بفرمایید چرا برای اقوام و آشنایان نماینده کار هست و همه شاغل شدند ولی برای آن برادر ترک زبان نیست.

واقعا غیرت و انسانیت در درونشان نیست که بی عدالتی و حق خوری را ببیند و جوانان بیکار و وضعیت آشفته شهرش را ببیند و فقط بخاطر سود شخصی و وعده های پوچ و تو خالی که از سوی ویژه خواران قول داده شده دوباره سنگ آن شخصی را به سینه بزند که هشت سال بی عدالتی، بیکاری، ظلم و تعصب قومیتی را به واقع در شهرستان های باشت و گچساران چه در مسئله انتصابات و چه در استخدامی ها را پیاده و نهادینه نموده است و شعارش این بود که ترک ها از رود خانه پل زهره به این طرف حق ندارند.

شاید گفته شود این مطالب اتحاد را خدشه دار می کند ما متحد هستیم اما نه با کسی که به دروغ شعار اتحاد می دهد، نیستیم و نخواهیم بود.

باقر سعیدی فرد
۹۸/۱۱/۱۴

نویسنده:باقر سعیدی فرد

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi