جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

لغو روادید بین ایران و صربستان نشان از عزم مقامات برای ارتقاء ارتباطات است

سلحشوری در دیدار با سفیر صربستان در ایران؛ لغو روادید بین ایران و صربستان نشان از عزم مقامات برای ارتقاء ارتباطات است سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و صربستان تاکید کرد که ارتباطات دوستانه میان جمهوری اسلامی ایران و صربستان می تواند الگویی برای دیگر کشورها باشد. به گزارش خبرگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36490
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

کرونا :

لغو روادید بین ایران و صربستان نشان از عزم مقامات برای ارتقاء ارتباطات است
سلحشوری در دیدار با سفیر صربستان در ایران؛

لغو روادید بین ایران و صربستان نشان از عزم مقامات برای ارتقاء ارتباطات است

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و صربستان تاکید کرد که ارتباطات دوستانه میان جمهوری اسلامی ایران و صربستان می تواند الگویی برای دیگر کشورها باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و صربستان ظهر امروز( دوشنبه ۱۳/۶/۱۳۹۶) با دراگان تودورویچ سفیر صربستان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

سلحشوری در ابتدای این دیدار با اشاره با روند رو به رشد مناسبات در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور گفت: ارتباطات دوستانه میان جمهوری اسلامی ایران و صربستان می تواند الگویی برای دیگر کشورها باشد.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود : گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و صربستان از هر اقدامی در راستای توسعه و گسترش مراودات در بخش های مختلف بویژه ارتباطات پارلمانی فیمابین استقبال و حمایت می کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری در ایران و صربستان را موتور محرکه مراودات دو کشور دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری می تواند به آشنایی هرچه بیشتر دو ملت و استفاده از ظرفیت های موجود در دو کشور منجر شود.

وی با اشاره به لغو روادید میان دو کشور گفت: لغو روادید میان ایران و صربستان به توسعه صنعت توریسم و گردشگری و تسهیل در مراودات اقتصادی میان بخش های خصوصی دو کشور کمک می کند.

یکی دیگر از معاونان رئیس جمهور کرونا گرفت
دنبال کنید

سلحشوری در پایان بر تبادل هیأت های پارلمانی و سیاسی و رایزنی های مستمر میان مقامات ایران و صربستان تأکید کرد.

در ادامه این دیدار دراگان تودورویچ سفیر صربستان با اشاره به  وجود بسترهای فراوان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در صربستان و ایران گفت : باید با برنامه ریزی صحیح در زمینه های مختلف به تحکیم و تقویت تبادلات میان دو کشور کمک کرد.

سفیر صربستان افزود: لغو روادید میان دو کشور نشان دهنده عزم مقامات دو کشور جهت ارتقاء ارتباطات و تحکیم دوستی دو ملت بیش از پیش گذشته است.

تودورویچ در پایان بر آشنایی  هرچه بیشتر بخشهای خصوصی و فعالان اقتصادی دو کشور از یکدیگر تأکید کرد.

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

دیدار پروانه سلحشوری با سفیر صربستان در تهران

لغو روادید بین ایران و صربستان نشان از عزم مقامات برای ارتقاء ارتباطات است رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و صربستان تاکید کرد که ارتباطات دوستانه میان جمهوری اسلامی ایران و صربستان می تواند الگویی برای دیگر کشورها باشد. http://media.icana.ir//Image/2017/09/201709100589967460_Thum.jpg£دیدار پروانه سلحشوری با سفیر صربستان در تهران£ لغو,روادید,بین,ایران,و,صربستان,نشان,از,عزم,مقامات,برای,ارتقاء,ارتباطات,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi