شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در باشت برگزار شد.

مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در باشت برگزار شد. صبح امروز با حضور سید مسعود حسینی فرماندار باشت ،حجه السلام عبودی امام جمعه باشت ، مسئولین شهرستانی و مردم فهیم و همیشه در صحنه باشت مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31239
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در باشت برگزار شد.

صبح امروز با حضور سید مسعود حسینی فرماندار باشت ،حجه السلام عبودی امام جمعه باشت ، مسئولین شهرستانی و مردم فهیم و همیشه در صحنه باشت مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برگزار شد.
سید مسعود حسینی فرماندار باشت در این جلسه ضمن اشاره با جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد:بدون تردید خدمات و زحمات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست و دوست و دشمن به نقش و جایگاه ویژه ایشان در نهضت انقلاب اسلامی معترفند.
حسینی افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی از ستون های انقلاب بودند که بییش از ۵ سال از عمر خود را در راه انقلاب و اسلام در زندان های مخوف ساواک گذراند.
فرماندار باشت افزود:حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با توجه به نقش وجایگاهی که داشت همیشه از افراد مورد اعتماد امام راحل بودند و مسئولیت های مهمی از جمله فرماندهی جنگ و جانشین فرمانده کل قوا را به واسطه توانایی و اعتمادی که به ایشان داشت به وی واگذار کرد.
وی افزود: ایشان در زمان جنگ با تدابیر مناسب توانست خدمات شایانی به انقلاب انجام دهد و پس از جنگ در بازسازی خرابه های جنگ همتی چشمگیر از خود نشان دادند  چنانچه سردار سازندگی لقب گرفت و بدون شک این عنوان شایسته وی بود.
مقام ارشد اجرایی شهرستان افزود:ایشان از یاران نزدیک امام راحل و رهبری بودند و با تمام بدخواهی ها نتوانستند رشته الفت ایشان به رهبری را از بین ببرند.
حسینی افزود:شرکت مقام معظم رهبری ،مسئولین و مردم در مراسم تشییع پیکر این عالم مجاهد و سیاستمدار خرد مند نشان از جایگاه ویژه ایشان است و لازم است در جهت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه که یکی از دغدغه ای ایشان بود تلاش نماییم.
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi