سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

با وجود برخی مشکلات و کمبود ها لازم است مدیران با هنر مدیریت مسایل و مشکلات را مدیریت نمایند.

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت گفت:با وجود برخی مشکلات و کاستی ها لازم است مدیران از هنر مدیریت استفاده نمایند و مشکلات و مسایل را مدیریت نمایند. فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در جلسه  مدیریت بحران شهرستان باشت که با حضور محمد محمدی معاون مدیریت بحران استان در محل فرمانداری باشت بر گزار شد با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30657
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت گفت:با وجود برخی مشکلات و کاستی ها لازم است مدیران از هنر مدیریت استفاده نمایند و مشکلات و مسایل را مدیریت نمایند.

فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت در جلسه  مدیریت بحران شهرستان باشت که با حضور محمد محمدی معاون مدیریت بحران استان در محل فرمانداری باشت بر گزار شد با اشاره به برخی کاستی ها افزود: هنر مدیریت این است که با وجود کمبود ها مسایل و مشکلات پیش رو را حل و فصل نماییم و در مواقع بحرانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی افزود:آمادگی تمامی ادارات و ارگان ها برای شرایط  بحرانی و اضطراری الزامی است اما وظیفه برخی دستگاه ها سنگین تر و در خط مقدم قرار دارد و هیچگونه سهل انگاری از این ادارات و ارگان ها پذیرفته نیست.
معاون فرماندار باشت افزود:با همدلی مسئولان بحران هایی از جمله آتش سوزی های  فصل گرم و سیل در زمان نزولات آسمانی به خوبی کنترل شده اما لازم است خود را برای شرایطی از این سخت تر آماده و پویا  حفظ نماییم تا در صورت بروز اتفاقات ناخوشایند غافلگیر نشویم.
وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و مدیریت در بحران افزود:یکی از مولفه های مهم در مدیریت بحران و پیشگیری از بحران برنامه ریزی و در مرحله بعد مدیریت بحران است که لازم است مدیران در این زمینه خود را  به روز و کارامد نمایند.
معاون فرماندار باشت به بحران های خاموش اشاره و افزود:متاسفانه برخی بحران ها از جمله آب در ابتدا به صورت خاموش بروز می کنند و چنانچه با برنامه ریزی مدیریت نشوند شرایط سختی را در پی خواهند داشت.
 در ادامه محمد محمدی معاون مدیریت بحران استان ضمن یادآوری خاطره تلخ زلزله بم گفت: در مدیریت بحران بویژه مواردی همچون زلزله و بلایای طبیعی لازم است مردم را آگاه و به این سمت متوجه نماییم چرا که اگر مردم نسبت به این موضوع حساس شوند می توان بخش مهمی از تلفات بلای طبیعی را جبران کرد. چنانچه در زلزله بم عدم استحکام و ایمنی لازم منازل تلفات را افزایش داد.
محمدی گفت: جهت ایمنی در ساخت و ساز ها لازم است شهرداریها و نظام مهندسی به جدیت به این موضوع بپردازد و چنانچه سهل انگاری نماییم ضربات جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی افزود:لازم است جهت پیشبرد اهداف و مدیریت در شرای بحرانی از همدلی کافی برخوردار باشیم و با مساعدت همدیگر نواقص را مرتفع نماییم.
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi