جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قابل احترام است

  براساس این خبر، داریوش یزدی بعد از برد مقابل تیم قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران گفت :در ابتدا این برد شیرین را به مجموعه نفت و گاز و مردم فوتبال فهم و فوتبال دوست استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص گچسارانی های عزیز تبریک عرض می کنم و از تک تک هوادارانی که سختی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28330
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۵۳

کرونا :

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قابل احترام است

 

براساس این خبر، داریوش یزدی بعد از برد مقابل تیم قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران گفت :در ابتدا این برد شیرین را به مجموعه نفت و گاز و مردم فوتبال فهم و فوتبال دوست استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص گچسارانی های عزیز تبریک عرض می کنم و از تک تک هوادارانی که سختی راه را تحمل کردند و به شیراز آمدند تشکر می کنم .

یزدی باردیگر از در خصوص محرومیت هواداران گچسارانی گفت:مشتاقانه منتظر حضور هواداران پرشور نفت وگاز هستیم که در ورزشگاه حضور پیدا کنند و تیم محبوب شهر شان را تشویق کنند.

وی در خصوص عملکرد فنی بازیکنانش گفت:بازی سختی امروز انجام دادیم و علی رغم اینکه ۴ موقعیت گلزنی داشتیم بازیکنان قدر موقعیت ها را ندانستند و فقط یک گل را وارد دروازه حریف کردیم.

یزدی با انتقاد از رسانه ها بار دیگر اعلام کرد:همه دیدند که نفت وگاز در دو هفته متوالی هم قهرمان لیگ برتر را در جام حذفی حذف کرد و هم در مسابقات این هفته لیگ دسته دوم تیم قشقایی را شکست داد که پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرده بود و این کار ، کار کوچکی نیست و مطمئن باشید تیم ما قابل احترام است و در آینده ای نزدیک همه مجبورند که به این تیم احترام بگذارند.

سرمربی نفت وگاز ادامه داد:   در مسابقه امروز تمامی بازیکنان با جان و دل برای برد تلاش کردند و خداراشکر به حق خود رسیدند .

یزدی در پایان ضمن حمایت از کادر مدیریتی باشگاه تصریح کرد :از کادر پزشکی تیم به خصوص آقای حمیداوی ، جوهری و حسینی که خالصانه برای موفقیت تیم تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم و همچنین از زحمات تیم تدارکاتی به خصوص آقای عوض زاده و کاظمی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با بردهای که بدست می آوریم دل آنها را نیز شاد کنیم .

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قابل احترام است

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi