چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای آموزش و پرورش تنها به این سازمان و وزارتخانه متعلق نمی باشد

آقای پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در مورد اهمیت شورای آموزش و پرورش بیان داشت : شورای آموزش و پرورش تنها به این سازمان و وزارتخانه متعلق نمی باشد بلکه به تمام مردم تعلق دارد چرا که همه ما خروجی این اداره هستیم ما در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10458
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹

کرونا :

شورای آموزش و پرورش تنها به این سازمان و وزارتخانه متعلق نمی باشد

آقای پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در مورد اهمیت شورای آموزش و پرورش بیان داشت : شورای آموزش و پرورش تنها به این سازمان و وزارتخانه متعلق نمی باشد بلکه به تمام مردم تعلق دارد چرا که همه ما خروجی این اداره هستیم ما در کنار معلمان و در کلاس های این اداره درس خوانده ایم و علم آموخته ایم پس آموزش و پرورش مال همه ماست.

wpid-139310220851534094500073.jpeg
وی افزود در هفته ای قرار داریم که طلائیان اسلام برای مبارزه با ر‍‍ژ‍یم ستم شاهی به شهادت رسیدند. یاد و خاطره این عزیزان را گرامی میداریم و در
ادامه روز غزه  را داریم. مردم چه زحمتی کشیدند، شهادتها دادند که بگویند این غده سرطانی را سر جای خود بنشانند.
وی در ادامه گفت امروز روز بزرگی است. ۲۶ دیماه روز فرار شاه از کشور عزیزمان است. آموزش و پرورش یک اداره مشارکتی است در زمان تشیع و طول تاریخ، تنها انقلاب اسلامی بود که با مشارکتهای مردمی توانست پیروز شود. یاد شهدای انقلاب و شهیدان گچساران را گرامی میداریم.

یاد شهیدان دانش آموز و ۲۰ شهید فرهنگی گچساران را گرامی میداریم. چه اتفاق با مسمایی ای است این که در آموزش و پرورش هرکس ۲۰ بگیرد خوشحال میشود و شهرستان ما ۲۰شهید فرهنگی را در دل خود جای داده است. دومین جایی که مردم آمدند و مشارکت کردند «هشت سال دفاع مقدس» بود.
وی در ادامه افزود که امسال سال اقتصاد مقاومتی از سوی مقام مقام معظم رهبری نامگذاری شده که باید بستر این کار را فراهم کنیم.

یادواره شهدای محله کارکنان دولت در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

پورالحسینی در ادامه افزود : شورای آموزش و پرورش شورایی است که بزرگترین مشارکت مردمی،خیرین و دستگاه های اجرایی را می طلبد. شورای آموزش و پرورش متشکل از فرماندار محترم، امام جمعه، بنده و معاونین اداره و سه تن از نمایندگان اولیا و مربیان و یک نماینده از شورای شهر، رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان می باشد.
ما موظفیم که هر ماه یک جلسه داشته باشیم که این تعداد جلسات را هر بیست روز یک بار گذاشته ایم . یک درصد از بودجه سالیانه این اداره را فقط در بخش اجرایی مانند آب، برق، گاز و تعمیرات مدارس استفاده می کنیم ۹۹ درصد آن را به حقوق و مزایای کارمندان اداره اختصاص می دهیم. تعداد ۸۶ مصوبه در طول جلساتمان داشتیم که ۸۱ مصوبه از آنها اجرایی و پنج عدد از آنها در شرف اجراست.
ایشان  در پایان از اداره آب ، برق و گاز که تا کنون آنها را قطع نکرده اند تشکر  کرد و همچنین از شهردار محترم و شورای شهر که دو دستگاه ماشین
استیجاری در اختیار این اداره برای انتقال معلم های اداره برای سرکشی به روستاها تشکر کرد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi