جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پتروشیمی خارک در جزیره مدرسه می‌سازد

حسن وفایی مدیر عامل جدید پتروشیمی جزیره خارگ در گفت و گو با خبرنگار فارس در جزیره خارگ در خصوص مسؤولیت‌های اجتماعی پتروشیمی خارگ اظهار داشت: در پی دیدار اعضای هیات مدیره پتروشیمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و امام جمعه خارگ، یکی از دغدغه‌های ایشان کمبود فضای آموزشی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100090
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

کرونا :

پتروشیمی خارک در جزیره مدرسه می‌سازد

حسن وفایی مدیر عامل جدید پتروشیمی جزیره خارگ در گفت و گو با خبرنگار فارس در جزیره خارگ در خصوص مسؤولیت‌های اجتماعی پتروشیمی خارگ اظهار داشت: در پی دیدار اعضای هیات مدیره پتروشیمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و امام جمعه خارگ، یکی از دغدغه‌های ایشان کمبود فضای آموزشی و وعده پتروشیمی خارگ مبنی بر ساخت مدرسه از ناحیه مسؤولیت‌های اجتماعی بوده که در اولین جلسه هیات مدیره جدید با نظر مساعد همه اعضا، ساخت مدرسه ۹ کلاسه در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر با پیمانکار بومی منطقه باتوجه به تاکیدات سهامداران عمده تصویب و عملیات اجرایی این پروژه بزودی آغاز و  طی ۱۰ ماه تحویل داده می‌شود.

وی تاکید کرد: دیگر دغدغه این عزیزان و سهامداران طرح‌های توسعه‌ای است که در دستور کار قرار گرفته و درباره اجرای طرح‌های توسعه ای با زمان‌بندی مشخص تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی خارک توجه به اشتغال را از دیگر تاکیدات مسؤولین استان ذکر و بر ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار تاکید کرد و گفت: در جذب نیروی انسانی، جذب نیروهای بومی جزیره خارک و استان بوشهر در اولویت بوده و در این زمینه بزودی اقداماتی را انجام خواهیم داد.

وفایی خاطرنشان کرد: بنا داریم در این دوره جدید با تعامل سازنده با سهامداران و مسؤولین استان بوشهر کارهای عقب مانده و بلاتکلیف و همچنین طرحهای توسعه ای را سرعت ببخشیم.

مدیرعامل پتروشیمی خارک اظهار داشت: رفع تبعیض، توجه به معیشت و رفاه کارکنان به منظور ایجاد انگیزه و افزایش تولید و بهره وری در دستور کار قرار دارد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب قدرت بخشیدن به نظام می شود 
دنبال کنید

وی جهاد تبیین را از دیگر تاکیدات آیت‌الله صفایی بوشهری ذکر کرد و بیان داشت: تقویت اطلاع رسانی درون سازمانی و برون سازمانی و بیان عملکردها و برنامه‌ها به کارکنان، ذی‌نفعان، سهامداران و مسؤولین استانی و مردم خوب استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi