شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پتروشیمی خارک در جزیره مدرسه می‌سازد

حسن وفایی مدیر عامل جدید پتروشیمی جزیره خارگ در گفت و گو با خبرنگار فارس در جزیره خارگ در خصوص مسؤولیت‌های اجتماعی پتروشیمی خارگ اظهار داشت: در پی دیدار اعضای هیات مدیره پتروشیمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و امام جمعه خارگ، یکی از دغدغه‌های ایشان کمبود فضای آموزشی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100090
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

کرونا :

پتروشیمی خارک در جزیره مدرسه می‌سازد

حسن وفایی مدیر عامل جدید پتروشیمی جزیره خارگ در گفت و گو با خبرنگار فارس در جزیره خارگ در خصوص مسؤولیت‌های اجتماعی پتروشیمی خارگ اظهار داشت: در پی دیدار اعضای هیات مدیره پتروشیمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و امام جمعه خارگ، یکی از دغدغه‌های ایشان کمبود فضای آموزشی و وعده پتروشیمی خارگ مبنی بر ساخت مدرسه از ناحیه مسؤولیت‌های اجتماعی بوده که در اولین جلسه هیات مدیره جدید با نظر مساعد همه اعضا، ساخت مدرسه ۹ کلاسه در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر با پیمانکار بومی منطقه باتوجه به تاکیدات سهامداران عمده تصویب و عملیات اجرایی این پروژه بزودی آغاز و  طی ۱۰ ماه تحویل داده می‌شود.

وی تاکید کرد: دیگر دغدغه این عزیزان و سهامداران طرح‌های توسعه‌ای است که در دستور کار قرار گرفته و درباره اجرای طرح‌های توسعه ای با زمان‌بندی مشخص تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی خارک توجه به اشتغال را از دیگر تاکیدات مسؤولین استان ذکر و بر ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار تاکید کرد و گفت: در جذب نیروی انسانی، جذب نیروهای بومی جزیره خارک و استان بوشهر در اولویت بوده و در این زمینه بزودی اقداماتی را انجام خواهیم داد.

وفایی خاطرنشان کرد: بنا داریم در این دوره جدید با تعامل سازنده با سهامداران و مسؤولین استان بوشهر کارهای عقب مانده و بلاتکلیف و همچنین طرحهای توسعه ای را سرعت ببخشیم.

مدیرعامل پتروشیمی خارک اظهار داشت: رفع تبعیض، توجه به معیشت و رفاه کارکنان به منظور ایجاد انگیزه و افزایش تولید و بهره وری در دستور کار قرار دارد.

انتقادات احمدی‌کیش از شهردار یاسوج/از شکستن این همه درخت در برف 17 سانتی تا ضعف در درآمدزایی
دنبال کنید

وی جهاد تبیین را از دیگر تاکیدات آیت‌الله صفایی بوشهری ذکر کرد و بیان داشت: تقویت اطلاع رسانی درون سازمانی و برون سازمانی و بیان عملکردها و برنامه‌ها به کارکنان، ذی‌نفعان، سهامداران و مسؤولین استانی و مردم خوب استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi