جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی و درمانی

نماینده مردم دامغان در مجلس از ارتقاء بیمارستان ولایت این شهرستان به مرکز آموزشی و درمانی خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99970
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی و درمانی

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  با اشاره به پیگیری به فرایند ارتقاء بیمارستان ولایت به مرکز آموزشی و درمانی گفت:  پیگیری آموزشی شدن بیمارستان ولایت دامغان را از سال ۹۹ در زمان مسئولیت آقای دکتر محمدی آغاز شده و تنها مانع انجام این کار دانشگاه پزشکی سمنان بود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: پس از دو نوبت ارزیابی، اوایل بهار ۱۴۰۲ در دیدار با وزیر بهداشت ودرمان از ایشان خواستم تیم ارزیاب را از استان دیگری بفرستند چرا که با وجود سمنان این بیمارستان آموزشی نخواهد شد.

وی افزود: ایشان هم سه بار گفتند “دامغان ِ مظلوم” و قول انجام این کار را دادند. وقتی تیم ارزیاب از خارج استان آمد اعلام کرد بیمارستان ولایت هیچ مانعی برای آموزشی شدن ندارد و تعجب می‌کنیم که چرا تا به امروز این اتفاق نیفتاده است؟ و بحمدالله این بار این موفقیت برای دامغان حاصل شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس بیان کرد: وحدت، استقامت و مطالبه‌ هوشمندانه از مسئولین رمز همه موفقیت‌ ها است. بدانید دانشگاه پزشکی دامغان هم ان‌شالله محقق خواهد شد و استقلال بهداشت، درمان و پزشکی دامغان را به امید خدا جشن خواهیم گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi