چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پویش مهر و روایت پیشرفت رویکرد مثبتی است

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: پویش مهر و روایت پیشرفت رویکرد مثبتی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99912
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

پویش مهر و روایت پیشرفت رویکرد مثبتی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد صالح جوکار با اشاره به موضوع «پویش مهر» اظهار کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۲ فصل رویش تعلیم و تربیت است اینکه امسال بهار آموزش و علم تربیت کشور با حضور رییس جمهور و به ویژه اینکه در یکی از مدارس حاشیه شهر تهران برگزار شد نشان از توجه شخص رییس جمهور به موضوع تعلیم و تربیت است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش در کنار ارتقای وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان باید برنامه های متعدد و مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با پیشرفتهای کشور طراحی کند که تا این قشر در جریان توسعه و پیشرفت کشور قرار گیرند.

جوکار آموزش و یادگیری را در تعلیم و تربیت مهم خواند و تصریح کرد: زنجیره یادگیری در پیشرفت و توسعه کشور اثر گذار است، گرچه فرایند یادگیری که سرچشمه آن از دانش و دانایی معلم جاری می شود و دانش آموزان باید بهره بگیرند اما بکارگیری و شکوفایی استعدادهای توسط معلمان در این زمینه لازم و ضروری است .

وی با بیان اینکه اگر استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف شکوفا شود قطعا شاهد پیشرفت و توسعه کشور خواهیم بود افزود: همچنین برگزاری جشنواره ها و نمایشگاهها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در زمینه پیشرفت های کشور و با درگیر کردن ذهن دانش‌آموزان به این موضوع نتایج مثتبی حاصل می شود.

جوکار با بیان اینکه طبق سخنان رییس جمهور، دانش آموزان می‌توانند پیشرفت‌های کشور را در بخش‌های مختلف به خوبی به تصویر بکشند گفت: باید معلمان این دستاورها را برای دانش آموزان تبیین کنند. زیرا این نسل آینده ساز کشور هستند، لازم است در کلاس‌های درس معلمان با اطلاعات دقیق و آمار موثق پیشرفت‌های کشور را برای نسل دهه هشتادی و نودی روایت کنند./

درصد افزایش حقوق کارگران با افزایش 40 درصدی کالا و خدمات همخوانی ندارد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi