سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

پیگیری ها برای اتصال اینترنت روستاها با جدیت ادامه دارد

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب درمجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش مسولان روستاهای گاوجلـو،لنجاب سفلی و نورعین اراک به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99909
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

پیگیری ها برای اتصال اینترنت روستاها با جدیت ادامه دارد

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، بااشاره به پیگیری های متعدد  از وزارت ارتباطات،گفت:خدمتی دیگر به مردم روستاهای شهرستان اراک ارائه شد و با عنایت وزارت ارتباطات و همت مجموعه اداره کل ارتباطات و فنـاوری اطلاعات استان مرکزی ،روستاهای گاوجلـو ، لنجاب سفلی و نورعین شهرستان اراک به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد: پیگیری های لازم برای اینترنت سایر روستاهای حوزه انتخابیه با جدیت ادامه دارد و اتصال سایر روستاهای حوزه انتخابیه نیز در دستور کار وزارت ارتباطات قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی از بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کمیجان خبرداد و افزود:به همراه دکتر “امانی” رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و برخی از مسئولین شهرستان کمیجان و دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت روستای کمیجان بازدید بعمل آمد.

آصفری افزود:در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های کارکنان این مرکز ، از نزدیک در جریان کاستی ها و مشکلات موجود قرار گرفته و تلاش کارکنان توسط مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.همچنین با بیماران مراجعه کننده به این مرکز گفتگو و سطح خدمات ارائه شده را مورد بررسی قرار دادیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به به بازدید از ساختمان نیمه کاره مرکز خدمات جامع سلامت کمیجان،مطرح کرد:به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مسئولین دانشگاه ،از ساختمان نیمه کاره مرکز خدمات جامع سلامت کمیجان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتیم،در این بازدید مسئولین ضمن تاکید بر ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این منطقه خواستار اتمام هرچه سریعتر این مرکز شدند.

ظرفیت های مرزی استان کرمانشاه؛ نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسئولان
دنبال کنید

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس افزود:شروع عملیات ساخت مرکز جامع سلامت کمیجان با متراژ ۲ هزار متر مربع از سال ۱۴۰۱ بوده که مقرر شد این مرکز در کمترین زمان ممکن تکمیل ، تجهیز  و به مدار خدمت رسانی وارد شود. 

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب درمجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح واحد رختشویخانه بیمارستان امام علی (ع) کمیجان، تصریح کرد: واحد رختشویخانه بیمارستان امام علی (ع) کمیجان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از معاونین و مسئولین دانشگاه افتتاح و به بهره برداری رسید،این  واحد،با خریداری بروزترین و مجهزترین امکانات و تجهیزات به مبلغ ۸ میلیارد دیگر  در زمینی به مساحت ۱۰۲ متر مربع افتتاح شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi