سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکریم از ایثارگری تضمین امنیت کشور است

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در یادواره شهدای معلم و دانش آموز گفت:در مکتب شیعی ما مقام شهادت بالاترین مقام در نزد خداوند متعال است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99906
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

تکریم از ایثارگری تضمین امنیت کشور است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس با حضور در یادواره شهدای معلم و دانش آموز گفت: تکریم از ایثارگری تضمین امنیت کشور است.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت گفت: اگر امروز فرهنگ ایثار را ترویج و تکریم می‌کنیم به دلیل این است که کشور بدون ایثار و فداکاری وجود نخواهد داشت. حتی اگر از نگاه ایدئولوژیک به قضیه ایثارگری نگاه نکنیم باز هم باید برای تضمین امنیت کشور باید مقام ایثارگری را تکریم کنیم تا امنیت آینده کشور تامین شود.

علیزاده با بیان اینکه در کشورهای درگیر در‌ جنگ های اول و دوم جهانی هنوز از نسل های دوم و سوم خانواده های کشته شدگان نظامی تجلیل می شود،تاکید کرد: خدماتی که به این خانواده ها در کشورهای اروپایی ارائه می شود ده برابر خدماتی است که در کشور ما به خانواده های ایثارگر داده می شود و این کار دقیقا به دلیل تجلیل از ایثارگری برای تضمین امنیت هر کشوری صورت می گیرد و این در حالی است در مکتب شیعی ما مقام شهادت بالاترین مقام در نزد خداوند متعال است که ائمه معصومین (ع) برای رسیدن به این مقام خاضعانه از درگاه ربوبی درخواست شهادت می کردند.

علیزاده  همچنین به مناسبت هفتم مهر روز جهانی آتش نشانی  از فداکاری های آتش نشانان در عجب‌شیر تجلیل کرده و با حضور در  ایستگاه آتش نشانی عجب‌شیر با رئیس و کارکنان آتش نشانی دیدار و گفتگو کرد.

ضرورت تسهیل در روند صادرات گوجه فرنگی به خارج از کشور
دنبال کنید

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در  این دیدار ضمن تبریک این روز به همه کارکنان زحمتکش آتش نشانی و گرامیداشت شهدای آتش نشان در پلاسکو و سایر شهدای آتش نشان، کار آتش نشانان را ارزشمند دانست و تاکید کرد: نجات جان انسان ها به قدری ارزشمند است که خداوند متعال نجات یک نفر را معادل نجات همه انسان ها معرفی کرده است.

 رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در پاسخ به مطالبه “اسکندری” رئیس ایستگاه آتش نشانی عجب‌شیر مبنی بر لزوم تامین خودروی پیشران برای این ایستگاه تصریح کرد: برای خرید این دستگاه حتما با وزارت کشور رایزنی خواهیم کرد تا خدمات بهتر و سریع تر برای حادثه دیدگان ارائه شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi