سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار یاسوج در محاصره شرف‌آبادی‌ها و خواسته‌ اصلی مردم از آشنا+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج؛ مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد که پایتخت طبیعت نامیده می‌شود هنوز در بحث زیرساخت‌ها از بالاترین نقطه تا جنوبی‌ترین منطقه یعنی از محمودآباد و معصوم آباد و سالم آباد گرفته تا منتهی‌الیه شهر یعنی شرف آباد مشکلات زیادی دارد. شهر یاسوج که می‌بایست به عنوان مرکز استان اکنون وضعیت بهتری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99870
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

کرونا :

شهردار یاسوج در محاصره شرف‌آبادی‌ها و خواسته‌ اصلی مردم از آشنا+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج؛ مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد که پایتخت طبیعت نامیده می‌شود هنوز در بحث زیرساخت‌ها از بالاترین نقطه تا جنوبی‌ترین منطقه یعنی از محمودآباد و معصوم آباد و سالم آباد گرفته تا منتهی‌الیه شهر یعنی شرف آباد مشکلات زیادی دارد.

شهر یاسوج که می‌بایست به عنوان مرکز استان اکنون وضعیت بهتری در حوزه‌های مختلف از جمله در معابر و خیابان‌ها و کوچه‌ها و فضای سبز می‌داشت اما به هر دلیل تاکنون نتوانسته در حد و اندازه یک مرکز استان ظاهر شود.

اما شاید بیشترین مشکلات در شهر یاسوج به خط القعر آن یعنی در مناطقی مثل شرف آباد برمی‌گردد هر چند قدیمی‌ترین محله در مرکز استان است اما کمترین امکانات در آن وجود دارد.

اکنون بیشتر کوچه‌ها و معابر آن خاکی و فاقد زیرساخت‌های لازم برای یک زندگی شهری آن هم در مرکز استان است.

شهردار یاسوج در محاصره شرف‌آبادی‌ها و خواسته‌ اصلی مردم از آشنا+فیلم 4

به همین منظور کیوان آشنا شهردار جدید شهر یاسوج در یکی از اولین بازدیدهای شهری خود به محله شرف آباد سری زد تا از نزدیک مشکلات مردم را از زبان خود آنها بشنود.

مردم شرف آباد بیش از هر چیز از شهردار جدید انتظار داشتند تا در بحث آسفالت معابر خود نهایت سعی و تلاش را نشان دهد آنها نسبت به تعیین تکلیف کانال کشاورزی بسیار گلایه‌مند بودند و می‌گفتند اگر این کانال درست نشود آسفالت و زیرسازی هم به درد ما نمی‌خورد.

 

 

کیوان آشنا که به همراه عباس نژاد یکی از اعضای شورای شهر و از ساکنین شرف آباد در این نقطه از شهر حضور یافته بود در پاسخ به سوال خبرنگار ما اظهار کرد: حرف‌های مردم را شنیدم زیرسازی و قیرپاشی انجام می‌شود و تا آنجا که بتوانیم و وضعیت جوی اجازه بدهد در خصوص آسفالت این منطقه نیز اهتمام جدی خواهیم داشت.

خبر خوب| پیدا شدن پسر ۱۷ ساله در جنگل‌های میاندورود
دنبال کنید

شهردار یاسوج در محاصره شرف‌آبادی‌ها و خواسته‌ اصلی مردم از آشنا+فیلم 5

با این تفاسیر مردم شرف‌آباد در منتهی‌الیه شهر یاسوج منتظر عملی شدن وعده‌های شهردار جدید هستند تا از این وضعیت بد و معابر کلافه کننده خارج شوند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi