شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

مرکز کهگیلویه و بویراحمد از محل اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد صاحب سینما می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در آیین اختتامیه شصت و هفتمبن جشنواره فیلم منطقه‌ای دنا که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: ۱۰ استان در این جشنواره شرکت کردند که امیدواریم دستاوردهای خوبی برای فرهنگ و هنر کشور به همراه داشته باشد.  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99816
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

کرونا :

مرکز کهگیلویه و بویراحمد از محل اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد صاحب سینما می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در آیین اختتامیه شصت و هفتمبن جشنواره فیلم منطقه‌ای دنا که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: ۱۰ استان در این جشنواره شرکت کردند که امیدواریم دستاوردهای خوبی برای فرهنگ و هنر کشور به همراه داشته باشد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هنر سبب رشد و پیشرفت جامعه می‌شود، افزود: مجتمع فرهنگی یاسوج یکی از دغدغه‌های هنرمندان بوده که خوشبختانه به سرمایه‌گذار واگذار شد و کار در این مجتمع در حال انجام است.

 وی عنوان کرد: حجم سرمایه‌گذاری این مجتمع فرهنگی ۲۷۰ میلیارد تومان می‌باشد و قرار است فاز اول آن ۲۲ بهمن سال جاری به بهره‌برداری برسد.

احمدزاده عنوان کرد: در سفر دور دوم دولت به استان با رایزنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگ و هنر استان اختصاص داده شد که رقم بی‌نظیری است.

 وی با اشاره به نبود سینما در مرکز استان گفت: زمین برای ساخت سینما در یاسوج اختصاص داده می‌شود و مرکز استان با بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صاحب سینما می‌شود.

احمدزاده عنوان کرد: برآورد شده برای ساخت سینما به رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز باشد.

وی از آمادگی ساخت زندگینامه سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: شهید طیب فرزند استان دانشجوی دانشگاه آمریکا بود که با آغاز جنگ، دانشگاه را رها کرد و با حضور در جنگ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار بود که فیلم زندگینامه این شهید والامقام با مشارکت حوزه هنری احداث شود که استان آمادگی ساخت این فیلم را دارد.

بیش از ۷۰ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند
دنبال کنید

 استاندار در پایان با اشاره به اینکه در سفر اول و دوم دولت اعتبارات خوبی به حوزه‌های مختلف اختصاص داده شد، گفت از کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر و در جهت رونق اشتغال و توسعه فرهنگ و هنر سرمایه‌گذاری کنند حمایت می‌کنیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi