جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح نهضت احیاء واحدهای تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن ضامن‌فر از اجرای طرح نهضت  احیاء برای واحدهای راکدی که به بهره برداری رسیدند اما بنا به هر دلیلی دچار رکود شدند خبر داد و گفت: ۵۲ واحد در طرح نهضت احیاء معرفی شدند. مدیرکل سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مبلغی معادل ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99810
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

اجرای طرح نهضت احیاء واحدهای تولیدی راکد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن ضامن‌فر از اجرای طرح نهضت  احیاء برای واحدهای راکدی که به بهره برداری رسیدند اما بنا به هر دلیلی دچار رکود شدند خبر داد و گفت: ۵۲ واحد در طرح نهضت احیاء معرفی شدند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مبلغی معادل ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح نهضت احیای واحدهای راکد به واحدهایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به بالا یا واحدهای فعالی که راکده هستند اختصاص داده شد.

ضامن فر با بیان اینکه طرح‌ها در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت، گفت: طرح هایی که دارای قابلیت احیاء هستند به اداره کل اقتصاد و دارایی معرفی شدند

 نامه‌ای میان جهاد کشاورزی و بنیاد برکت منعقد شده است و طی چهار مرحله مبالغی به طرح های جهاد کشاورزی اختصاص داده خواهد شد، گفت: بنیاد با همکاری جهاد کشاورزی طرح های این حوزه را که بیشتر در بخش شیلات است، به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی می کند.

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری بیان کرد: روزانه حجم زیادی از مراجعین به حوزه اقتصادی استانداری در بخش‌های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن بوده و خواستار دریافت تسهیلات هستند که توصیه می‌کنیم در روند جذب تسهیلات نهضت احیاء سرعت به خرج داده شود.

وی با اشاره به اینکه منابع بانکی محدود و متقاضیان زیاد هستند گفت: اختصاص اعتبارات نهضت احیاء به واحدهای که در این طرح قرار دارند مشروط به این است که با دریافت این مبالغ احیاء و به چرخه بازگردند.

ضامن‌فر عنوان کرد: طرح هایی که تسهیلات اولیه را از صندوق کارآفرینی امید دریافت کردند در اولویت دریافت تسهیلات طرح نهضت احیاء هستند.

بیمارستان دهدشت خدمات رسانی به کارکنان اداره برق را قطع کرد
دنبال کنید

وی بر جذب اعتبارات طرح نهضت احیاء به مانند اعتبارات تبصره ۱۶ تاکید کرد و گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۶ سال گذشته بود که جذب شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi