چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

آتش نشانان با اقدامات شجاعانه طعم شیرین زندگی را به آسیب دیدگان بازمی‌گردانند

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، عنوان کرد: آتش نشانان با اقدامات سریع و به موقع نقش عمده و بسزایی درکاهش اتفاقات و پیشگیری از تلخی های زندگی هموطنان عزیز در اقصا نقاط کشورمان ایفا می کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99780
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

آتش نشانان با اقدامات شجاعانه طعم شیرین زندگی را به آسیب دیدگان بازمی‌گردانند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و خفر و رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی ضمن تبریک این روز، گفت: آتش نشانان فداکار، افرادی مؤمن، متعهد وپرتلاش هستند که از جانبی با فرهنگ سازی و هشدارهای لازم و از سویی دیگر با اقدامات شجاعانه ، متهورانه و عاجلِ خود طعم شیرین زندگی را به آسیب دیدگان و کسانی که دچار سوانح مختلف شده اند؛ باز می گردانند.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

یکی از جایگاه های مهم و تأثیر گذار در پیشگیری از حوادث و سوانح ناگوار،سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری هاست که با اقدامات سریع و به موقع نقش عمده و بسزایی درکاهش اتفاقات و پیشگیری از تلخی های زندگی هموطنان عزیزدر اقصا نقاط کشورمان ایفا می کنند.

آتش نشانان فداکار، افرادی مؤمن، متعهد وپرتلاش هستند که از جانبی با فرهنگ سازی و هشدارهای لازم و از سویی دیگر با اقدامات شجاعانه ، متهورانه و عاجلِ خود طعم شیرین زندگی را به آسیب دیدگان و کسانی که دچار سوانح مختلف شده اند؛ باز می گردانند و شادابی و نشاط محیط و مردم را تأمین می نمایند.

این جانب باتبریک به تمامی مدیران و  کارکنان فعال و مخلص سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها در سرتاسر ایران اسلامی  به ویژه شهرستان های جهرم و خفر از تلاش ها و دلسوزی های شبانه روزیشان ، تقدیر و تشکر می کنم و توفیقاتشان را از خدای بزرگ خواهانم و یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی می دارم.

احداث چندین خانه بهداشت در روستاهای شادگان/ اخذ امکانات برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه
دنبال کنید

محمد رضا رضایی کوچی

نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر و رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi