شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حل مشکلات اقتصادی به عقلانیت و منطق نیاز دارد/ هر تلاشی برای منحرف کردن  مسیر خدمت به مردم، خیانت به کشور است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد:  حل مشکلات اقتصادی نیازمند عقلانیت و منطق است نه جنجال رسانه ای.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99726
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

حل مشکلات اقتصادی به عقلانیت و منطق نیاز دارد/ هر تلاشی برای منحرف کردن  مسیر خدمت به مردم، خیانت به کشور است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد مهدی زاهدی در آستانه روز صنعت و معدن با حضور در جمع صنعتگران و معدن کاران استان کرمان، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید در فضایی عقلانی و تعاملی و به دور از جنجال های رسانه ای به تصمیم های منطقی و منطبق با اسناد بالادستی از جمله اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان و اصل ۴۴ قانون اساسی دست یافت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تقبیح دامن زدن به اختلافات دولت و مجلس، افزود: امروز دغدغه مجلس و دولت، حل مشکلات مردم و هموار ساختن مسیر پیشرفت کشور است و هر تلاشی برای منحرف کردن  مسیر خدمت به مردم، خیانت به کشور است.

زاهدی با تجلیل از اقدامات دولت در دو سال گذشته از جمله اصلاح و کارآمدسازی نظام مالیاتی، تأمین مالی تولید، کنترل و کاهش تورم، خودکفایی در تأمین کالا‌های اساسی، توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان و ملی، مدیریت بازار ارز و مردمی‌سازی یارانه‌ها و حذف رانت و تمرکز بر دیپلماسی پویا و هوشمندانه با محوریت «سیاست همسایه محور» و «دیپلماسی اقتصاد محور» و نهضت ساخت مسکن ملی به عنوان اقدامات ماندگار دولت سیزدهم اشاره کرد.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به دیدارهای کاری خود در هفته ی آتی از جمله دیدار با فرزین رئیس کل بانک مرکزی، از جمع بندی مشکلات جامعه صادرکنندگان، صنعتگران و معدن کاران استان کرمان جهت طرح در این نشست خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بتوان با تعامل، نسبت به حل مسائل و چالش ها به نتیجه ی مطلوب دست یافت.

پیشبرد امور و کارها نیاز به یک نگاه، تعصب و تصمیم‌جدی تک تک مدیران دستگاه‌ها است
دنبال کنید

وی از رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان و مدیرکل صنعت و معدن استان کرمان نیز خواست تا در جمع بندی مطالبات، همفکری و همراهی نمایند.

زاهدی با اشاره به وظایف ذاتی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی از جمله کمیسیون صنایع و اقتصادی مجلس برای پیگیری مسائل و  چالش های تولیدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران، اعلام کرد: اینجانب به عنوان خادم و وکیل مردم نسبت به پیگیری امور ولی نعمتان مان مصمم هستم./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi